Sonda

Czy uważa Pan/Pani, że dialog społeczny pomaga w prowadzeniu działalności gospodarczej?

Newsletter

Zapisując się do naszego newslettera otrzymasz zawsze świeże informacje.

Content marketing w promocji biznesu

05.12.17

 

Spotkanie doradcze: „Jak sprzedawać dzięki dobrej treści? Content marketing narzędziem skutecznego biznesu”, fot. M. Szymanek
Spotkanie doradcze: „Jak sprzedawać dzięki dobrej treści? Content marketing narzędziem skutecznego biznesu”, fot. M. Szymanek
Spotkanie prowadził Grzegorz Miłkowski, właściciel agencji content marketingowej ContentHouse, fot. M. Szymanek
Spotkanie prowadził Grzegorz Miłkowski, właściciel agencji content marketingowej ContentHouse, fot. M. Szymanek
Spotkanie doradcze: „Jak sprzedawać dzięki dobrej treści? Content marketing narzędziem skutecznego biznesu”, fot. M. Szymanek
Spotkanie doradcze: „Jak sprzedawać dzięki dobrej treści? Content marketing narzędziem skutecznego biznesu”, fot. M. Szymanek

W warszawskiej siedzibie BCC odbyło się spotkanie doradcze: „Jak sprzedawać dzięki dobrej treści? Content marketing narzędziem skutecznego biznesu”. Spotkanie prowadził Grzegorz Miłkowski, właściciel agencji content marketingowej ContentHouse.

Uczestnicy spotkania mogli dowiedzieć się m.in.: jak budować politykę redakcyjną mediów firmowych, łącząc w niej cele wizerunkowe oraz efektywność wyszukiwarkową; w jaki sposób planować kalendarz publikacji; kiedy ważniejsza jest idea, a kiedy na pierwszy plan powinna wychodzić technologia treści; jak budować kontekst dla produktów; jakie natężenie reklamy kontekstowej jest akceptowalne dla odbiorcy; w jaki sposób konfigurować narzędzia do marketingu kontekstowego w portalu firmowym; kiedy i jak zamykać treści, by skutecznie budować bazy leadów; jak leady pozyskane za pomocą MailWalla wpływają na konwersję z e-mail marketingu; kiedy MailWall działa, a kiedy lepiej z niego zrezygnować?; jak content marketing może podnieść open rate i ctr mailingów; jak planować politykę content e-mail marketingu, by była skuteczna i nie powodowała wypisów z bazy; w jaki sposób budować komunikację opierającą się o content, której celem jest sprzedaż?; w jaki sposób mierzyć skuteczność content marketingu?

Prelegenci odpowiadali także na pytania: jak wykorzystać content marketing w promocji biznesu?; w jaki sposób wykorzystywać content w e-mail marketingu?; jakie narzędzia content marketingowe mogą wesprzeć sprzedaż?; czym jest dobra treść w biznesie?; jak „działa” współczesny konsument w świecie nowych technologii?; co oprócz zwiększenia sprzedaży można zyskać dzięki content marketingowi? jak mierzyć skuteczność content marketingu?

Ocena:
1 2 3 4 5