Sonda

Czy nagrody przyznawane firmom przekładają się na wzrost sprzedaży ich produktów?

Brak wydań

CSR

Wyświetl na stronie:
06.02.17

Zarząd Pallotyńskiej Fundacji Misyjnej SALVATTI.pl przysłał na ręce prezesa BCC Marka Goliszewskiego podziękowanie za zaproszenie na Wielką Galę Liderów Polskiego Biznesu.

Stypendystki programu Nowe Technologie dla Dziewczyn, fot. mat. prasowe
11.10.16

Wybrano 25 laureatek drugiej edycji programu stypendialnego Nowe Technologie dla Dziewczyn, organizowanego przez Intel i Fundację Edukacyjną Perspektywy. Stypendystki otrzymają wsparcie finansowe i merytoryczne oraz możliwość odbycia stażu w Centrum Badawczo-Rozwojowym Intela w Gdańsku.

10.10.16

W Hochland Polska wystartował projekt „Podziel się SERcem”. Jego ideą jest promocja wolontariatu i postawy „Pomagam” wśród pracowników Hochland Polska.

04.07.16

Już po raz czwarty Ricoh, członek BCC, znalazło się w gronie partnerów Przystanku Woodstock. Podobnie jak w poprzednich latach, tak i tym razem dla uczestników festiwalu powstaną specjalne strefy Ricoh oraz atrakcyjne konkursy i niespodzianki. Motywem przewodnim tegorocznej imprezy jest „THETAWorld 360”, czyli gwarancja niezapomnianych przeżyć przez cały festiwal.

02.06.16

Firma Ricoh, członek BCC, po raz trzeci została jednym z głównych sponsorów „Matsuri – Pikniku z Kulturą Japońską”, który odbędzie się 4 czerwca br. na warszawskim Torwarze.

Piotr Hofman, Prezes Grupy Inwest ze Stypendystami – Wiktorią Wojnarowską, Maciejem Jastrzębskim i Moniką Faliszewską, fot. materiały prasowe
19.05.16

Grupa Inwest od kilkunastu lat prowadzi inwestycje mieszkaniowe na warszawskiej Pradze Południe. Ambicją firmy jest nie tylko budowa nowych mieszkań, ale także działanie w przestrzeni wspólnej oraz zaangażowanie w sprawy ważne dla społeczności lokalnej. We wrześniu 2015 roku przedsiębiorstwo powołało Program Stypendialny skierowany do gimnazjalistów z wybranych szkół z Pragi Południe.

06.05.16

„Ciepło z klasą” to wielka akcja społeczna, powstała z myślą o polskich szkołach, a także promocji urządzeń marki Galmet, korzystających z Odnawialnych Źródeł Energii. W ramach akcji producent wyposaży trzy szkoły w Polsce w kompletne, nowoczesne Hybrydowe Systemy Grzewcze.

17.03.16

Almette z polskiego mleka jest w tym roku współautorem życzeń świątecznych. Tegoroczne kartki na Wielkanoc z Almette mają ponownie wartość użytkową – obok tradycyjnych życzeń - inspirują do spróbowania smaku nowych inspiracji.

05.02.16

Stowarzyszenia Content Marketing Polska wraz z jury konkursu Pióra Roku wyróżniło w tym roku artykuł „Hochland wspiera promocję zdrowia” w kategorii Publikacja dla pracowników – Firma, autorstwa Jacka Wyrzykiewicza i przyznało mu Brązowe Pióro. Artykuł ukazał się w magazynie Trendy - Art of Living, w grudniu 2014 roku.

Zwycięzca konkursu dla pracowników z nagrodą, fot. materiały prasowe
17.12.15

Dla pracowników Hochland Polska w fabrykach w Kaźmierzu i Węgrowie została zorganizowana w listopadzie akcja promująca nowe plastry sera Hochland „Na Gorąco!”. To nadal unikatowe na rynku działanie pokazuje, że dla Hochland Polska najlepszymi ambasadorami firmy są właśnie pracownicy, stąd kantynami w obu zakładach na kilka godzin zawładnęły gorące nowości rynkowe i apetyczne tosty z serem.

1
2 3 4 5 6 7 8 9