Polish National Sales Awards to przedsięwzięcie,  którego misją jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. PNSA czynnie uczestniczy w kształtowaniu standardów sprzedaży na polskim rynku, a jej głównym i najważniejszym celem jest promowanie etyki oraz działań etycznych w biznesie, mających niezaprzeczalny wpływ na kreowanie polskiego rynku pracy.  

 

Wartości PNSA

Przybliżając unikatowy sposób oceny handlowców, jakim posługuje się Komisja Sędziowska Konkursu PNSA, należy zacząć od zaprezentowania najważniejszego kryterium: obiektywności. Na niej i na niezależnej ocenie opiera się cała konstrukcja wyłaniania finalistów, wyróżnionych i laureatów. Metodologia stworzona przez PNSA gwarantuje jej najwyższy poziom.

Metodologia PNSA w firmach

Pierwszym krokiem do udziału w Konkursie Polish National Sales Awards jest wytypowanie przez firmę najlepszego pracownika, managera czy zespołu. Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną, niektóre spółki, jak np. Orange, zaimplementowały do systemu motywacyjnego organizacji mechanizm konkursowy PNSA.

Jak oceniają?

Skład Komisji Sędziowskich ustalany jest na podstawie doświadczenia biznesowego oraz akademickiego każdego z sędziów, których osiągnięcia i profesjonalizm są zawsze akceptowane przez Kapitułę Sędziowską oraz Radę Programową konkursu. Z tego grona następnie jest wybieranych 50 zaprzysiężonych i przeszkolonych sędziów pracujących przy danej edycji. Każde zgłoszenie ocenia grupa 5 sędziów, którzy zostali przypisani do danej kategorii z uwagi na swoje kompetencje i doświadczenie.

PNSA

Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, FRSA, przedsiębiorca, ekspert w procesach zarządzania marką 360 stopni oraz dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body.

 

Więcej informacji o Konkursie PNSA