Sonda

Czy uważa Pan/Pani, że dialog społeczny pomaga w prowadzeniu działalności gospodarczej?

Newsletter

Zapisując się do naszego newslettera otrzymasz zawsze świeże informacje.

Jak sprzedawać dzięki dobrej treści? Content marketing narzędziem skutecznego biznesu

Data:
05.12.2017
Kategoria:
Marketing
Cena:
Bezpłatne dla członków
Organizator:
Content House; BCC
Wolne miejsca:
30

Skontaktuj się z nami

22 582 61 14
Opis

Zapraszamy do warszawskiej siedziby BCC (Plac Żelaznej Bramy 10, I piętro) na spotkanie doradcze pod tytułem: Jak sprzedawać dzięki dobrej treści? Content marketing narzędziem skutecznego biznesu.

Podczas spotkanie dowiesz się m.in.:

  • Jak budować politykę redakcyjną mediów firmowych łącząc w niej cele wizerunkowe oraz efektywność wyszukiwarkową.
  • W jaki sposób planować kalendarz publikacji.
  • Kiedy ważniejsza jest idea, a kiedy na pierwszy plan powinna wychodzić technologia treści.
  • Jak budować kontekst dla Twoich produktów.
  • Jakie natężenie reklamy kontekstowej jest akceptowalne dla odbiorcy.
  • W jaki sposób konfigurować narzędzia do marketingu kontekstowego w Twoim portalu firmowym.
  • Kiedy i jak zamykać swoje treści by skutecznie budować bazy leadów.
  • Jak leady pozyskane za pomocą MailWalla wpływają na konwersję z e-mail marketingu.
  • Kiedy MailWall działa, a kiedy lepiej z niego zrezygnować.
  • Jak content marketing może podnieść open rate i ctr Twoich mailingów.
  • Jak planować politykę content e-mail marketingu, by była skuteczna i nie powodowała wypisów z Twojej bazy.
  • W jaki sposób budować komunikację opierającą się o content, której celem jest sprzedaż.
  • W jaki sposób mierzyć skuteczność content marketingu.

 

Korzyścią z udziału w spotkaniu doradczym jest zdobycie wiedzy i poznanie praktycznych przykładów; prelegenci odpowiedzą na następujące pytania:

  • Jak wykorzystać content marketing w promocji swojego biznesu?
  • W jaki sposób wykorzystywać content w e-mail marketingu?
  • Jakie narzędzia content marketingowe mogą wesprzeć sprzedaż?
  • Czym jest dobra treść w biznesie?
  • Jak „działa” współczesny konsument w świecie nowych technologii?
  • Co oprócz zwiększenia sprzedaży możesz zyskać dzięki content marketingowi?
  • Skuteczność content marketingu: jak ją mierzyć?

 

Spotkanie doradcze skierowane jest do:

  • Właścicieli firm i przedsiębiorstw
  • Pracowników działów marketingu i sprzedaży
  • Wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jak lepiej sprzedawać dzięki content marketingowi.

 

PROGRAM

Content marketing
Jak tworzyć media własne dla marek i dzięki dobrej treści budować relacje z klientami

Część I

  • Jak utrzymać tempo dynamicznych zmianom w świecie mediów. Efektywne techniki dziennikarskie, narzędzia content marketingowe i PR – co działa, co ma sens?
  • Najskuteczniejsze techniki w content marketingu. Jak budować politykę redakcyjną mediów firmowych.
  • Social Media Journalism – które elementy „nowego wspaniałego świata” wzmocnią nasz firmowy PR? Na jakie efekty możemy liczyć?
  • Które treści tworzą dziś zaangażowany content marketing? Co kupuje przyszłą społeczność, a co bezpowrotnie zniechęca. Praktyczne pomysły i sprawdzone wdrożenia.

 

Część II

  • Technologie dostarczane przez gigantów do działań content marketingowych: Google, Facebook, email marketing - jak skutecznie wykorzystywać i mierzyć efektywność.
  • Mapy miejsc, mapy emocji, mapy doświadczeń – które ścieżki dotarcia do odbiorców są najbardziej efektywne.
  • W jaki sposób content marketing sprzedaje Twoje produkty i usługi?
  • Jak sprawdzić, czy Twoje działania content marketingowe są skuteczne i w jaki sposób mierzyć skuteczność content marketingu.

 

Część III

  • odpowiedzi na pytania słuchaczy
  • konsultacje tematów związanych z biznesem słuchaczy.

 

Spotkanie doradcze poprowadzą:

Grzegorz Miłkowski jest właścicielem agencji content marketingowej ContentHouse oraz właścicielem i redaktorem naczelnym portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MOBILECLICK.pl oraz MARKETINGLINK.pl
– internetowych magazynów, które specjalizują się w zagadnieniach łączących biznes, marketing i nowe technologie. Współtworzy również pierwszy polski portal o sprzedaży
- BiznesMusiSprzedawać.pl. W branży reklamowej działa od 10 lat. Początkowo jako dziennikarz mediów marketingowych oraz redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Gaspol, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec). Pomysłodawca i współorganizator „Akademii Marketingu”.

Katarzyna Bienussa
jest Business Development Managerem w agencji ContentHouse, w której odpowiada za rozwój współpracy biznesowej firmy. Związana jest z branżą marketingową od ponad 12 lat. Zaczynała w branży SEO, następnie jej kariera rozwijała się w agencjach interaktywnych i performance marketingowych oraz w Grupie Money.pl. Współorganizator Akademii Marketingu. W codziennej pracy ma nieustanny kontakt
z klientami, co owocuje ogromnym doświadczeniem
w analizowaniu ich potrzeb i dobieraniu właściwych rozwiązań.
W swojej karierze zawodowej odpowiadała za rozwój relacji
z takimi markami jak m.in. GRUPA PSB, Centra Handlowe Auchan, Lenovo, Roleski czy K2 .

Dodatkowe informacje:

  • Spotkanie doradcze organizowane jest tylko dla członków/firm BCC.
  • W spotkaniu doradczym mogą wziąć udział osoby wydelegowane z firmy.
  • Spotkanie doradcze organizowane jest w ramach pakietu usług i nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  • Uczestnicy otrzymają certyfikat uczestnictwa w spotkaniu doradczym.
Szczegóły oferty

Szkolenia pakietowe

szef Zespołu ds. Organizacyjnych i Edukacji Instytut Interwencji Gospodarczych
tel. 22 5826114
tel. 668845563

Pozostałe szkolenia

dyrektor
tel. 22 582 61 30
tel. 603 65 37 65