
OPIS KIERUNKU
Cel studiów
Studia dedykowane są przedsiębiorcom oraz menedżerom, ze szczególnym uwzględnieniem tych, którzy zrzeszeni są w Business Center Club. Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom nowoczesnej wiedzy i kompetencji z szeroko rozumianej dziedziny zarządzania. Studia, w tym sposób ich prowadzenia istotnie wspomogą uczestników w rozwoju ich praktycznych umiejętności menedżerskich w tym m.in.: analizy i opracowania metod rozwiązywania problemów firmy, formułowania strategii rozwojowych, sprawnego podejmowania decyzji, skutecznego negocjowania, komunikowania się oraz współdziałania z innymi, efektywnego stosowania nowoczesnych technik marketingowych czy wykorzystywania potencjału Internetu i nowych technologii (m.in. sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, automatyzacja) do cyfrowej transformacji organizacji.
Co więcej, program studiów umożliwia słuchaczom zapoznanie się z ogólnymi warunkami gospodarczymi, kulturowymi, społecznymi oraz politycznymi, w których funkcjonuje przedsiębiorca i menedżer. Dodatkową, niezwykle ważną częścią studiów są spotkania networkingowe z gośćmi specjalnymi ze świata biznesu, którzy podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu zarzadzania przedsiębiorstwami, rynku pracy czy negocjacji.
Absolwenci studiów otrzymują dyplom uznawany i ceniony w krajowym i międzynarodowym środowisku kadry kierowniczej i przedsiębiorców, potwierdzający posiadanie wysokich kwalifikacji menedżerskich, sprzyjający dalszej karierze zawodowej. Dyplom ukończenia studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego jest symbolem międzynarodowej jakości, uznania i prestiżu również dzięki tzw. potrójnej koronie akredytacyjnej – EQUIS, AACSB, AMBA jaką Akademia Leona Koźmińskiego może się poszczycić jako jedyna uczelnia z regionu Europy Środkowej.
Partner merytoryczny
BCC to prestiżowy klub biznesu dla przedsiębiorców i największa w kraju ustawowa organizacja indywidualnych pracodawców. Członkowie Klubu zatrudniają ponad 400 tys. pracowników, przychody firm to ponad 200 miliardów złotych, a siedziby rozlokowane są w blisko 250 miastach. Na terenie całej Polski działają 22 loże regionalne. Do tego wyjątkowego klubu biznesu należą przedstawiciele wszystkich branż, międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, najwięksi polscy producenci, uczelnie wyższe, koncerny wydawnicze i znane kancelarie prawne. Członkami BCC – klubu przedsiębiorców są także prawnicy, dziennikarze, naukowcy, wydawcy, lekarze, wojskowi i studenci. Koordynatorem wszystkich działań BCC jest prezes Marek Goliszewski.
Co nas wyróżnia
1 | RANKING FINANCIAL TIMES studia na najlepszej wg „Financial Times” uczelni ekonomicznej w Europie Środkowo-Wschodniej. |
2 | INNOWACYJNE STUDIA innowacyjne studia MBA – które poza uzyskaniem prestiżowego dyplomu Koźmiński MBA, wyposażą menedżerów i przedsiębiorców w nowoczesną wiedzę, kompetencje i umiejętności zarządcze. |
3 | UZNANI WYKŁADOWCY prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem zarówno naukowym jak i biznesowym, konsultanci, praktycy doradztwa strategicznego wielu organizacji. |
4 | SPOTKANIA Z PRAKTYKAMI BIZNESU, W TYM Z LIDERAMI BCC możliwość skonfrontowania swojej wiedzy i doświadczeń z osobami wyróżniającymi się wieloma osiągnięciami i sukcesami w swoich dziedzinach zarządzania. |
5 | UNIKATOWE MATERIAŁY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ dostęp do unikatowych materiałów, w tym zasobów „Financial Times”, Pulsu Biznesu oraz platformy LinkedIn Learning z darmowym dostępem do tysięcy kursów wspomagających treści samych studiów. |
6 | PRESTIŻOWY DYPLOM absolwenci otrzymują dyplom MBA, który jest uznawany i ceniony w środowisku kadry kierowniczej i przedsiębiorców, potwierdzający posiadanie wysokich kwalifikacji menedżerskich, sprzyjający dalszej karierze zawodowej. |
7 | PRAKTYCZNY PROJEKT DORADCZY uwieńczeniem studiów MBA jest przygotowanie praktycznego projektu doradczego dotyczącego rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego realizowanego w interdyscyplinarnych zespołach. |
8 | NETWORKING W GRONIE CZŁONKÓW BCC dbamy o odpowiedni dobór osób w grupie oraz wspieramy słuchaczy i absolwentów w umacnianiu postaw nastawionych na współpracę i budowanie sieci kontaktów, w trakcie oraz po ukończeniu studiów, ze szczególnym uwzględnieniem wzmacniania relacji w ramach członkostwa w Business Centre Club. |
9 | TRZY SEMESTRY STUDIÓW dzięki umiejętnemu połączeniu zajęć stacjonarnych z blokami realizowanymi online, program studiów jest realizowany w ramach 3 semestrów z określonymi na wstępie studiów datami. |
Akredytacje
Program posiada trzy najważniejsze akredytacje przyznawane uczelniom biznesowym – EQUIS, AMBA i AACSB.
Są to tak zwane trzy korony, o których zdobycie ubiegają się najlepsze szkoły wyższe. Na świecie jest tylko 99 uczelni (mniej niż 1% szkół wyższych o profilu biznesowym), które posiadają wszystkie trzy akredytacje, a wśród nich Akademia Leona Koźmińskiego. Pracodawcy zatrudniający absolwentów uczelni, która otrzymała tej klasy akredytacje, mają pewność, że kandydaci posiadają gruntowną wiedzę i umiejętności pozwalające roztropnie i skutecznie realizować powierzone zadania.



Czy wiesz, że każdy student tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej Linkedin Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy „Financial Times„?


Adresaci studiów
- członkowie Klubu BCC
- osoby z doświadczeniem menedżerskim na stanowiskach kierowniczych wyższego szczebla
- właściciele średnich i dużych firm
- osoby aspirujące do najwyższych stanowisk kierowniczych
Kierownik studiów
prof. dr hab. Grzegorz Mazurek
Grzegorz Mazurek jest rektorem Akademii Leona Koźmińskiego i profesorem tytularnym specjalizującym się w tematyce strategii transformacji cyfrowej organizacji, e-handlu oraz e-marketingu. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych rozdziałów, artykułów naukowych, książek opublikowanych w najważniejszych czasopismach i wydawnictwach nauk o zarządzaniu w Polsce i na świecie, m.in. w Cambridge University Press, European Management Journal, Business
Co zyskujesz
- zdobycie pakietu nowoczesnej wiedzy dot. aktualnych problemów gospodarczych w skali globalnej i krajowej
- uzyskanie przekrojowej wiedzy na temat wszystkich istotnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstw (strategia w tym międzynarodowa, finanse, marketing, zachowania organizacyjne)
- pozyskanie wiedzy na temat najnowszych rozwiązań i metodyk funkcjonujących w zarządzaniu organizacjami
- zdobycie umiejętności tworzenia i kierowania zespołami projektowymi (w tym wdrażania trudnych projektów w organizacjach o różnych kulturach)
- nabycie umiejętności opracowania i wdrażania strategii według najpopularniejszych i najnowszych metodyk
- zdobycie umiejętności operowania uniwersalnym językiem menedżerskim, pozwalającym na swobodną komunikację z przedstawicielami wszystkich działów w firmie
- rozwój umiejętności przywódczych, negocjacyjnych oraz umiejętności wprowadzania i zarządzania zmianą
- rozumienie i skuteczne wdrażanie innowacyjnych technologii cyfrowych w procesach cyfrowej transformacji organizacji, e-marketingu czy e-handlu.


PROGRAM STUDIÓW

RANKINGI FT
Od roku 2009 nasza uczelnia znajduje się w
światowych rankingach edukacyjnych dziennika
Financial Times.
Nasz program Executive MBA to jedyny polski
program w tym rankingu.
Koźmiński to od lat nieprzerwany lider
kształcenia biznesowego regionu CEE.

Założenia
- Czas trwania – 3 semestry, czyli 1,5 roku
- 500 h, w tym zajęcia:
- 208 stacjonarnie
- 120 online
- 94 h konsultacji
- 78 h spotkań z praktykami biznesu
- Grupa: minimum 24 osoby
- Zajęcia prowadzone hybrydowo:
- stacjonarnie w dni: czwartek (13.45 – 20.30) + piątek (8:45 – 15:45) + sobota (8:45 – 15:45) – na
uczelni bądź w siedzibie Business Center Club – w Warszawie - Online w dni: czwartek i piątek w godz. 17.15 – 20.30
- Cena: 29 900 pln/ osoba
Program studiów
WPROWADZENIE |
|
BLOK I |
FOUNDATIONAL MANAGERIAL KNOWLEDGE
|
BLOK II |
STRATEGIC AND TACTIC MANAGEMENT
|
BLOK III |
ACTIONABLE LEADERSHIP
|
BLOK IV | PROJEKT KOŃCOWY |
WPROWADZENIE
Stacjonarnie | Konsultacje | |
|
Czwartek 4h | – |
|
16h | 20h |
BLOK I
FOUNDATIONAL MANAGERIAL KNOWLEDGE
Stacjonarnie | Online | Konsultacje | Z praktykiem | |
|
8h | 8h | 4h | – |
|
8h | 4h | 4h | – |
|
8h | 4h | 4h | – |
|
8h | 4h | 4h | 12h |
|
4h | 8h | 4h | – |
|
8h | 8h | 4h | – |
|
16h | – | 4h | 6h |
BLOK II
STRATEGIC AND TACTIC MANAGEMENT
Stacjonarnie | Online | Konsultacje | Z praktykiem | |
|
20h | 4h | 6h | 12h |
|
8h | 4h | 4h | – |
|
8h | 4h | 4h | – |
|
8h | 4h | 4h | – |
|
12h | – | – | – |
BLOK III
ACTIONABLE LEADERSHIP
Stacjonarnie | Online | Konsultacje | Z praktykiem | |
|
16h | – | 4h | 16h |
|
16h | – | 8h | 8h |
|
8h | 8h | 8h | 12h |
BLOK IV
PROJEKT KOŃCOWY
Stacjonarnie | Online | Konsultacje | |
|
16h | 8h | – |
|
8h | 4h | 4h |
|
8h | 40h | – |
Terminy zajęć
Rok | Zajęcia stacjonarne |
Zajęcia online |
Spotkania z praktykami |
2022 | 21-22-23.04 19-21.05 23-25.06 6-8.10 17-19.11 |
28-29.04 12-13.05 2-3.06 20-21.10 24-25.11 16-17.12 19-20.01 |
11.06 24.09 03.12 |
2023 | 12-14.01 2-4.03 22-24.06 22-24.09 20.10. (Obrony) |
22-26.01 9-10.02 9-10.03 30-31.03 13-14.04 11-12.05 18-19.05 15-16.06 |
18.02 25.02 25.03 29.04 27.05 1-2.06 30.09 |
Harmonogram godzin
Ilość godzin | ||||
Termin | Stacjonarnie | Online | Z praktykiem | Razem |
Kwiecień’22 | 24 | 4 | – | 28 |
Maj’22 | 24 | 8 | – | 32 |
Czerwiec’22 | 24 | 4 | 4 | 32 |
Przerwa letnia | ||||
Wrzesień’22 | – | 8 | 8 | 16 |
Październik’22 | 24 | 4 | – | 28 |
Listopad’22 | 24 | 4 | 8 | 36 |
Grudzień’22 | – | 16 | 8 | 24 |
Styczeń’23 | 24 | 4 | 8 | 36 |
Luty’23 | – | 12 | 8 | 20 |
Marzec’23 | 24 | 8 | – | 32 |
Kwiecień’23 | – | 16 | 8 | 24 |
Maj’23 | – | 16 | 8 | 24 |
Czerwiec’23 | 24 | 8 | 8 | 40 |
Przerwa letnia | ||||
Wrzesień’23 | 16 | 8 | 8 | 32 |
Październik’23 – obrony | – | – | – | – |
Szczegóły programu

• Zarządzanie sobą i zespołem oraz odpowiedzialność za podejmowane decyzje
- Różnorodność – co to takiego, do czego służy, różnorodność w zespole
- Model FRIS
- Mój styl myślenia – moje mocne strony z niego wynikające i „długie ogony”
- Mój styl działania i mój sposób współpracy
- Proces FRIS i moje miejsce w procesie
- Zespół z punktu widzenia metodologii FRIS
- Komunikacja pomiędzy różnymi stylami myślenia
- Neuronauka – budowa i funkcjonowanie mózgu
- Co decyduje o naszych reakcjach
- Mechanizmy podejmowania decyzji
- Co to nawyk i jak nim zarządzać
- Emocje – mechanizmy działania
- Jak świadomie zarządzać sobą nie tylko w czasie studiowania i pracy
- Na poziomie fizjologicznym
- Na poziomie umysłu
- Przekonania – i jak je odkryć
- Piramida poziomów logicznych Diltsa
- Jak je używać aby wprowadzić zmianę w życiu
- Zmiana – jak ją wprowadzić w życiu wbrew swoim nawykom i oporu otoczenia
• Ekonomia menedżerska
- Analiza rynku – rodzaje dóbr, popyt, podaż, determinanty popytu i podaży, równowaga rynkowa
- Teoria wyboru konsumenta- analiza zachowania konsumenta, kryteria optymalnych wyborów
konsumenta - Teoria producenta – funkcja produkcji, teoria kosztów i zysku, zasada maksymalizacji zysku.
Zachowania konsumenta i producenta w różnych modelach rynku – konkurencja doskonała,
monopol, oligopol, konkurencja monopolistyczna - Rachunki narodowe – pomiar i determinanty wielkości makroekonomicznych, interpretacja z
punktu widzenia menedżera - Problemy makroekonomiczne- inflacja, bezrobocie, cykl koniunkturalny, kurs walutowy. Polityka
gospodarcza
• Rachunkowość zarządcza
- Istota i znaczenie rachunkowości w organizacji.
- Podstawowe zasady rachunkowości.
- Istota i zakres rachunkowości finansowej i obowiązki w zakresie sprawozdawczości.
- Budowa systemu rachunkowości z uwzględnieniem polityki rachunkowości.
- Podstawowe sprawozdania finansowe i ich zawartość informacyjna: bilans, rachunek zysków i strat, sprawozdanie o przepływach środków pieniężnych.
- Zasady ujmowania i wyceny bilansowej aktywów trwałych i obrotowych oraz zobowiązań i rezerw
- Rachunek zysków i strat – wariant porównawczy i kalkulacyjny
- Wprowadzenie do rachunkowości zarządczej.
- Koszty pośrednie i problematyka ich alokacji.
- Rachunek kosztów dla zarządzania
• Finanse przedsiębiorstw
- Wstęp do zarządzania finansami przedsiębiorstw (koncepcja kreacji wartości na rzecz akcjonariuszy,
sposoby
realizacji, struktura i zadania departamentu finansowego, problem agencji, przedsiębiorstwo a rynek
kapitałowy) - Koncepcja wartość pieniądza w czasie jako podstawa decyzji finansowych (rachunek rent, efektywna stopa
procentowa, wycena podstawowych instrumentów finansowych – ćwiczenia) - Elementy zarządzania wartością firmy (ocena strategii działania ze względu na kryteria maksymalizacji
wartości, koncepcja FCFF oraz EVA w wycenie i monitorowaniu procesu wzrostu wartości dla akcjonariuszy
– analiza przypadku). - Teoria struktury i kosztu kapitału w zarządzaniu finansami firmy (oczekiwana stopa zwrotu a ryzyko, ryzyko
systematyczne i specyficzne, założenia modelu CAPM, alternatywne podejścia do szacowania kosztu
kapitału własnego, tarcza podatkowa wyznaczanie kosztu kapitału obcego – leasing, kredyt, koncepcja
WACC oraz tradycyjne podejście do struktury kapitału firmy) - Ocena długoterminowych decyzji inwestycyjnych przedsiębiorstw (koncepcja NPV, IRR, PP, zasady
kalkulacji przepływów przyrostowych na użytek oceny inwestycji, ocena projektów racjonalizatorskich oraz
rozwojowych – ćwiczenia, analiza przypadku) - Zarządzanie kapitałem obrotowym i płynnością (polityki kształtowania kapitału obrotowego, zarządzanie
• Analiza i modelowanie danych
- Wprowadzenie do finansów przedsiębiorstwa – istota i cele zarządzania finansami
- Zawartość informacyjna sprawozdania finansowego:
- bilans,
- rachunek zysków i start
- rachunek przepływów
- Analiza finansowa sprawozdań finansowych:
- analiza rentowności,
- analiza płynności,
- analiza zadłużenia,
- analiza sprawności działania
- Wstęp do oceny i modelowania projektów inwestycyjnych: zakres oceny projektu (analiza opłacalności,
analiza wykonalności, analiza ryzyka). Kryteria oceny projektu: BEP, PP, NPV, IRR
• Zarządzanie
- Wprowadzenie – (mega)trendy, które kształtują świat zarządzania – omówienie. Trendy w zarządzaniu, a studia MBA. Wpływ technologii na współczesne zarządzanie (dane, „AI”, voice, platformy, sharing economy, crowdfunding, robotyzacja, pokolenie „Z” / „i-Gen” i inne).
- Ćwiczenie – „trend hacking” – jak mega-trendy mogą wpłynąć na mój biznes? Action-plan.
- Klasyczne koncepcje zarządzania. Teoria organizacji – organizacja i jej otoczenie. Struktury, funkcje zarządzania, przegląd klasycznych koncepcji zarządzania. Klasyka, a współczesne zarządzanie. Kultura organizacyjna firmy.
- Inspiracyjne strategie – czego możemy nauczyć się od najlepszych?
- Koncepcja modelu biznesowego. Czym jest model biznesowy? Innowacje modelu biznesowego, innowacje strategii. Model biznesowy – warsztat.
- Warsztaty: Usprawnianie i/lub dokonywanie innowacji modelu biznesowego i wzajemne konsultacje biznesowe połączone z networkingiem uczestników programu.
- Nowoczesne koncepcje zarządzania –– od zwinności do turkusowej organizacji;
• Marketing
- Istota marketingu
- Istota i rodzaje planów marketingowych.
- Struktura planu marketingowego.
- Procedury przygotowania planu marketingowego.
- Analiza otoczenia na potrzeby strategii marketingowej.
- Zachowania nabywców, Marketing doświadczeń
- Segmentacja, dobór rynku docelowego i pozycjonowanie
- Produkt jako element marketingu.
- Polityka produktu w marketingu.
- Cykl życia produktu.
- Zarządzanie marką.
- Decyzje związane z marką.
• Negocjacje
- 7 kluczy do sukcesu w negocjacjach oraz budowanie relacji partnerskich z klientami. Jak definiować i
pokazywać Sukces w negocjacjach: od Interesów do twardych wskaźników finansowych - 5 elementów procesu przygotowania negocjacji i jego wpływ zarówno na wynik jak i sposób i
prowadzenia negocjacji: - Interesy. Określanie interesów wewnątrz organizacyjnych oraz z partnerami zewnętrznymi:
- Budowanie alternatyw i BATNA
- Kwestie negocjacyjne, czyli o czym i jak rozmawiać?
- Kryteria negocjacyjne – argumenty – i ich odpowiedni dobór, czyli jak formułować niepodważalną
argumentację. FRAMING oraz Zarządzanie oczekiwaniami w negocjacjach. - Jak nie oddawać pola za darmo, czyli obrona marży i wartości dla naszej firmy
- Propozycje – rodzaje i sposób składania oferty wstępnej
- Techniki targowania się i prawidłowego ustępowania w negocjacjach.
- Budowanie relacji w biznesie
• Zarządzanie strategiczne
- Zarządzanie strategiczne – wprowadzenie
- Logika przedmiotu
- Co, gdzie można znaleźć? – przegląd literatury
- Definicje strategii – wprowadzenie podstawowych pojęć
- Przedstawienie uwarunkowań formułowania i wdrażania strategii (struktura organizacyjna)
- Logika analiz strategicznych
- Analiza otoczenia organizacji
- Analiza makrootoczenia
- Budowa scenariuszy
- Analiza branży i sektora
- Analiza map grup strategicznych
- Analiza interesariuszy
- Analiza organizacji
- Typowe obszary analizy
- Analiza łańcucha wartości
- Analiza konfiguracji
- Analiza zasobów
- Analiza TOWS/SWOT
- Formułowanie strategii
• Modele biznesowe i innowacje
Celem przedmiotu jest przeprowadzenie słuchaczy przez cały proces budowania przewagi konkurencyjnej
w oparciu o innowacje a w jego efekcie zwiększanie wartości firmy.
- W oparciu o aktualne trendy technologiczne i realne przykłady uczestnicy poznają:
- najciekawsze strategie
- nieoczywiste konsekwencje zbierania dużych ilości danych
- analizy zachowania klientów
- budowanie profili
- implementacje machine learning.
- Przedstawione zostaną również warunki konieczne do tego aby firma mogła uniknąć ryzyka
związanego z wdrażaniem nowych technologii oraz w pełni wykorzystać potencjał innowacji. - Pod koniec zajęć uczestnicy będą w stanie krytycznie analizować trendy, kreatywnie usprawniać
istniejące firmy czy budować nowe podmioty wykorzystujące poznane modele biznesowe. Co
ważniejsze będą też w stanie zbudować opcje strategiczne na przyszłość przewidując konsekwencje - Zajęcia mają charakter interaktywnych warsztatów z dużą liczbą praktycznych przykładów z rynków
• Supply chain management
- Analiza strategiczna w łańcuchu dostaw
- Koncepcje i strategie wykorzystywane w zarządzaniu łańcuchem dostaw,
- Strategie łańcuchów dostaw zorientowanych na klienta
- Strategie łańcuchów w dostaw przedsiębiorstw produkcyjnych
- Strategie łańcuchów dostaw przedsiębiorstw handlowych
- Strategie globalnych łańcuchów dostaw ( np. Offshoring)
- Strategie zorientowane na czas, strategie dodawania wartości, zwiększania
produktywności aktywów - Benchmarking i ocena łańcuchów dostaw
- Najlepsze praktyki strategiczne w zarządzaniu łańcuchem dostaw w Polsce – Studia
przypadków (Wdrożenie Flow Logistics; Koncepcja Six Sigma w zarządzaniu przepływami
materiałowymi; Zwiększenie efektywności procesów logistycznych) - Strategie zarządzania łańcuchem dostaw, Modele GSCF i SCOR
• Symulacyjna gra decyzyjna
Symulacja w postaci gry menedżerskiej, która łączy teorię i praktykę z zakresu zarządzania
biznesem. Gracze pracują w zespołach, których zadaniem jest wcielić się w rolę kierownictwa
przedsiębiorstwa. Symulacja oparta jest o realistyczny model zarządzania firmą, dzięki czemu
uczestnicy gry zyskują szereg korzyści, w tym:
- Możliwość szybkiego zastosowania wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem
- Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w środowisku wolnym od ryzyka
- Skuteczne utrwalenie doświadczenia zdobytego w praktyce
Gra symulacyjna TOPSIM to interaktywny system edukacyjny zaprojektowany w myśl zasady,
że najlepszą nauką teorii zarządzania biznesowego jest praktyka. Gra umożliwia uczestnikom
m.in.:
- Naukę podejmowania lepszych decyzji w zakresie zarządzania
- Nabycie umiejętności oceny wpływu podejmowanych decyzji na daną sytuację
- Nabycie umiejętności dostrzegania połączeń pomiędzy poszczególnymi obszarami
decyzyjnymi
• Zarządzanie zmianą
WPROWADZENIE
- Odczucia i emocje towarzyszące zmianom
- Geneza zmian organizacyjnych
- Rodzaje zmian organizacyjnych
ORGANIZACJA W ZMIANIE
- Fazy zmian organizacyjnych, ich wpływ na efektywność.
- Psychologiczne aspekty zmiany
- Źródła oporu i techniki osłabiania oporu wobec zmian
EFEKTYWNE WDROŻENIE ZMIANY
- Prawa perswazji i techniki wpływu
- Analiza uczestników planowanej zmiany i niwelowanie oporu w zmianie
- Efektywne wdrożenie zmiany – model J.Kottera
- Informacja i komunikacja w procesie zmiany
• Leadership
- Kim jestem jako lider?
- Co jest dla mnie ważne? Jaki jest mój liderski ‘stake’?
- Jak jestem odbierany? Jaki jest mój liderski brand?
- Kluczowe kompetencje:
- Myślenie systemowe
- Umiejętności mobilizacyjne i komunikacyjne
- Diagnoza liderskich wyzwań
- Improwizacja w działaniach liderskich
- Liderski Storytelling i praca na emocjach.
• Transformacja cyfrowa organizacji
- Część I: Ekonomia dla menedżera – rynki dóbr i usług
- Część II: Ekonomia dla menedżera – makroekonomia i polityka gospodarcza
- Celem jest zrozumienie bieżących mechanizmów rządzących na poszczególnych rynkach i
umiejętnościami wskazywania przewag konkurencyjnych. - Długofalowe trendy w światowej gospodarce i co z tego wynika dla poszczególnych branż,
zawodów, krajów i regionów - Interpretowanie podstawowych wskaźników ekonomicznych, tak aby ocenić wpływ
zmiennych makroekonomicznych na sytuację ekonomiczną przedsiębiorstw i gospodarstw
domowych.
• Projekt doradczy
Celem przedmiotu jest przygotowanie uczestników do napisania i obrony projektu doradczego
będącego jednocześnie sprawdzeniem wiedzy pozyskanej podczas trwania studiów MBA.
Projekt doradczy zawiera: jasno sformułowany temat pracy wraz z uzasadnieniem potrzeby
jego podjęcia, wskazaniem złożoności problemu, a także zastosowanej metodyki oraz
rekomendacji:
- Szczegółowy opis badanego problemu(ów) menedżerskiego oraz diagnoza wybranych
obszarów, kluczowych ze względu na cel (cele) pracy. - Uzasadnienie wybranych i zastosowanych metod, metodyk, analiz i technik badawczych.
- Część analityczna
- Część syntetyczna analiz
- Projektowane rozwiązania rekomendowane przez zespół.
- Analiza kosztowo-finansowa proponowanego rozwiązania (lub jego wariantów).
- Harmonogram wdrożenia.
- Podsumowanie.
• Analiza finansowa projektów
- Wstęp do analizy finansowej projektów doradczych:
- Specyfika różnych typów projektów inwestycyjnych
- Zakres analizy finansowej projektów inwestycyjnych
- Analiza wykonalności finansowej projektów:
- Struktura modelu do weryfikacji finansowej wykonalności
- Zakres informacyjny poszczególnych elementów sprawozdania finansowego
- Zależności pomiędzy poszczególnymi zestawieniami finansowymi
- Badanie finansowej wykonalności
- Analiza finansowej racjonalności projektów inwestycyjnych:
- Definicja finansowej opłacalności
- Przegląd metod stosowanych w ocenie opłacalności
- Zasady korzystania z metod dyskontowych w ocenie finansowej opłacalności
projektów inwestycyjnych
- Analiza ryzyka projektów inwestycyjnych:
- Identyfikacja zmiennych krytycznych projektu inwestycyjnego
- Analiza wrażliwości
- Analiza scenariuszowa1 h2 h1 h1 h6
- Architektura modeli wykorzystywanych w projektach doradczych:
- Studium przypadku-projekt dla istniejącej firmy –projekt „mały”
- Studium przypadku -biznesplan dla istniejącej firmy –projekt całościowy lub „duży” projekt inwestycyjny
- Studium przypadku -biznesplan założycielski
- Konsultacje projektów doradczych

SPOŁECZNOŚĆ
Wykładowcy

Dr Kaja Prystupa-Rządca - Zarządzanie -
- Adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego (ALK)
Mentor w Koźmiński Business Hub oraz specjalista ds. transformacji
cyfrowej w Dual.ac. - W ALK prowadzi zajęcia z zakresu zarządzania, innowacyjnych technik
badawczych a także współpracy w wirtualnym środowisku. - Specjalizuje się w tematyce zarządzania w środowisku wirtualnym.
Wspiera menedżerów i ich zespoły w rozwoju komunikacji wirtualnej oraz
inspiruje do zmian na poziomie organizacyjnym. Dzieli się metodami jak
pracować aby się nie wypalić. - Prowadzi zajęcia na studiach MBA w Koźmiński Executive Business
School Akademii Leona Koźmińskiego. - Jest prelegentką TEDx oraz członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych
Mówców. - Publikuje i komentuje dla Newsweek, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza,
Personel i Zarządzanie, HR.news, Zwierciadło, Radio Zet, Radio TOK FM,
Holistic News.

Dr Jacek Tomkiewicz - Ekonomia menedżerska -
- Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, prof. ALK. Absolwent dwóch fakultetów
(Ekonomia oraz Finanse i Bankowość) na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od
2001 roku pracownik naukowy w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (ALK).
W ALK pracuje w Centrum Badawczym Transformacji, Integracji i Globalizacji TIGER
początkowo na stanowisku asystenta, od grudnia 2005 adiunkta, obecnie profesora, od
lipca 2008 pełni obowiązki Dyrektora ds. Naukowych. - Prowadzi prace naukowe oraz zajęcia z takich przedmiotów jak: Makroekonomia,
Mikroekonomia, Polityka gospodarcza, Ekonomia menedżerska, Finanse publiczne,
Ekonomia sektora publicznego. - W latach 2002-2003 pełnił funkcję Doradcy Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra
Finansów, odpowiedzialny za reformy strukturalne w ramach systemu finansów
publicznych. - Przebywał kilkakrotnie jako tzw. „visiting scholar” w instytucjach zagranicznych, w tym
m.in. na Stanford University, Columbia University, Harvard University w USA czy OECD
w Paryżu, jest profesorem wizytującym w kilku europejskich uczelniach. - W latach 2009-2010 wykładowca w Europejskim Instytucie Administracji Publicznej
(EIPA), Europejskim Centrum Zarządzania Finansami Publicznymi - Autor publikacji z dziedziny makroekonomii i finansów publicznych.

Dr Iwona Cieślak - Rachunkowość zarządcza -
- doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.
- Członek Zarządu Kozminski Business Hub.
- Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych „Audyt wewnętrzny”.
- Specjalista z zakresu audytu wewnętrznego i rachunkowości.
- Certyfikowany trener biznesu i szkoleniowiec.
- Prowadzi badania z zakresu teorii i standardów sprawowania kontroli, ustawodawstwa
dotyczącego prowadzenia ksiąg finansowych i sporządzania sprawozdawczości
finansowej, wpływu oszustw na sytuację finansową przedsiębiorstwa jak i
wiarygodność sprawozdań finansowych. - Praktyk audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej.
- Certyfikowany menadżer zarządzania ryzykiem.
- Autor licznych publikacji z zakresu rachunkowości. Współtworzy i prowadzi zajęcia
objęte akredytacją ACCA w Akademii Leona Koźmińskiego.

prof. Paweł Mielcarz - Finanse przedsiębiorstw -
- Jest konsultantem DCF Consulting Sp. z o.o. oraz pracownikiem naukowo –
dydaktycznym Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie - W pracy zawodowej pełni m.in. funkcję Koordynatora Merytorycznego studiów
MBA dla Finansistów oraz podyplomowych studiów finansowych ALK - Jako konsultant DCF Consulting Sp. z o.o. brał udział w kilkudziesięciu
projektach doradczych w zakresie wyceny przedsiębiorstw, oceny projektów
inwestycyjnych, budowy strategii, opracowania planów restrukturyzacyjnych
oraz projektowania systemów controllingu - Opracowywał również ekspertyzy w procesie postępowań sądowych,
arbitrażowych oraz prowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego - W karierze zawodowej prof. Mielcarz pełnił również funkcje członka kilku rad
nadzorczych spółek kapitałowych. - W pracy naukowej zajmuje się głównie problematyką zarządzania wartością
przedsiębiorstw, wyceną firm, projektów oraz opcji realnych. Jest autorem lub
współautorem kilkudziesięciu artykułów oraz referatów naukowych, a także
książki „Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości
przedsiębiorstw”.

Maciej Madziński - Zarządzanie -
- Praktyk współpracujący zarówno ze środowiskiem biznesowym jak i
naukowym. Pasjonat realizacji zmian organizacyjnych, zarządzania
projektami, szczególnie tzw. „zwinnego” oraz zarządzania sobą w czasie. - Specjalizuje się w programach z obszarów:
- Zarządzania projektami, w tym strategicznego zarządzania
projektami; - Zarządzania procesami, w tym relacji pomiędzy projektami, a
procesami; - Negocjacji, w tym strategiczne negocjacje związane z realizacją
projektów; - Zarządzania sobą w czasie / efektywności osobistej.
- W swojej dotychczasowej karierze wykładowcy, doradcy oraz trenera
wspierał zarówno instytucje państwowe jak i wiele firm prywatnych – szkolił
lub doradzał między innymi w: Najwyższej Izbie Kontroli, Poczcie Polskiej,
Stock Polska, Janssen-Cilag Polska, Lasach Państwowych, Kongsberg
Automotive, MyGiftDna.pl, PESA Bydgoszcz, Teltech, PCG Academia.

mec. Monika Drab-Grotowska - Odpowiedzialność członków zarządu -
- W 2019 r. została ekspertką BCC ds. odpowiedzialności prawnej członka
zarządu oraz prawa spółek kapitałowych. - Specjalizuje się w doradztwie i ochronie prawnej członków zarządów w
zakresie ich odpowiedzialności cywilnej, karnej i finansowej. W
szczególności za: decyzje biznesowe, działanie na szkodę spółki, długi i
zobowiązania spółki czy niezgłoszenie wniosku o ogłoszenie upadłości w
odpowiednim terminie. - Szkoli członków zarządów jak mogą korzystnie i bezpiecznie zatrudnić się
w zarządzie, jak zabezpieczyć prywatny majątek przed, w trakcie i po
zakończeniu kadencji w zarządzie. - Około 80 dni w roku spędza z kadrą menedżerską i zarządzającą, dzieląc
się praktyczną wiedzą biznesową i prawną, w ramach Akademii
Stosowania Prawa, którą założyła w 1999 roku. - Utworzyła platformę szkoleń VOD dla członków zarządu
www.prawodlazarzadu.pl

dr Jolanta Tkaczyk - Marketing -
- Pracownik naukowy ALK, adiunkt w Katedrze Marketingu
- Specjalistka w zakresie szkoleń z marketingu, analiz rynkowych, reklamy,
technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań
konsumenckich, konsumenta online. - Autorka ponad 50 artykułów, opracowań, monografii publikowanych w
renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych - Autorka internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu
(www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej
(www.komunikacjanieformalna.pl) - Kierownik studiów podyplomowych Zarządzanie Marketingowe oraz
Zarządzanie w sektorach mody. - Prowadzi zajecia dotyczące Członek Stowarzyszenia ACR (Association for
Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA
(American Advertising Association) jak również Polskiego Naukowego
Towarzystwa Marketingu.

Nikolay Kirov - Negocjacje -
- Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca
inspiracyjny, trener - Certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: FRIS, MPA, MTQ48, Reiss
Motivation Profile; Instruktor Calligraphy Health System – Calligraphy Yoga
– odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk. - Od 22 lat ponad 70 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i
sesjach strategicznych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla
Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master
of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA
FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej a także na
międzynarodowym programie Executive MBA realizowanym w języku
rosyjskim na Białorusi. Wykładowca „Kozminski AMP – Advanced
Management Program” – realizacja Warszawa – Barcelona, na którym
prowadził zajęcia w EADA Business School. - Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w
Biznesie” oraz studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie
Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży” – kirov.pl Współtwórca programu „Life &
Business Energy Management” – LifeEnergy.pl

prof. dr hab. Mariola Ciszewska-Mlinarič - Zarządzanie strategiczne -
- Adiunkt w Katedrze Strategii ALK, wykładowca na studiach
podyplomowych i doktoranckich, oraz na uczelniach zagranicznych we
Francji (ESCCA), Austrii (MCI Innsbruck) i Słowenii (University of
Ljubljana). - Konsultant w obszarze doradztwa strategicznego (strategie wzrostu i
wdrożenia zrównoważonej karty wyników), m.in. dla klientów z branży
chemicznej i energetycznej (PGNiG/PGE, Degussa, Grupa AZOTY/
Zakłady Azotowe Kędzierzyn, Górnośląskie Przedsiębiorstwo
Wodociągów), czy organizacji non-profit (Muzeum Łazienki Królewskie). - Współzałożycielka IRRM, słoweńskiego Instytutu Badań i Rozwoju w
Zarządzaniu. - Od 2017 roku prowadzi projekty doradcze na studiach Koźmiński MBA. Jej
zainteresowania badawcze obejmują problematykę strategii i procesu
internacjonalizacji firm z gospodarek wschodzących, procesów
podejmowania decyzji oraz roli dystansu w ekspansji zagranicznej.
Kierownik grantu badawczego finansowanego przez Narodowe Centrum
Nauki oraz uczestnik w międzynarodowym grancie koordynowanym przez
China Europe International Business School. Autorka kilkudziesięciu
publikacji z obszaru strategii i zarządzania międzynarodowego, w tym

Dr Andrzej Kuśmierz - Modele biznesowe i innowacje -
- Wykładowca w Katedrze Strategii Akademii Leona Koźmińskiego, dyrektor
Centrum Zarządzania w Sektorze Zdrowia. Absolwent programu Top500
Innovators w Uniwersytecie Stanforda oraz Leadership Academy for
Poland. Współzałożyciel i autor programu Warszawskiego Akceleratora
Technologicznego WAW.ac. Założyciel i CEO Idea2Business (PreSeed)
oraz TTRQ.pl – platformy dla inwestorów prywatnych. - Mentor i coach w konkursie dla start up’ów Intel Global Challenge, Citi
Mobile Challenge, WARP by hub:Raum oraz w Challenge Up. - Od 2000 roku prowadzi wykłady, warsztaty oraz doradztwo z obszarów
przywództwa, strategii oraz e-biznesu. Doradza przedsiębiorstwom z
branży IT, telekomunikacyjnej i medycznej. Autor studiów przypadku oraz
publikacji naukowych z zakresu strategii, przywództwa i zarządzania
zmianą. - Promotor i recenzent ponad 100 projektów doradczych (związanych ze
start up’ami, restrukturyzacją, wdrażaniem strategii) prowadzonych w
ramach programów Executive MBA i Kozminski MBA. - Wspiera innowacje współpracując z funduszami i z naukowcami, którzy
chcą zmienić swoje idee w biznes. W tym procesie wykorzystuje autorską
metodykę Idea2Business©.

prof. Sebastian Jarzębowski - Supplain Chain -
- Dyrektor Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP) w
Polsce. - Dyrektor ds. Naukowych Logistics & Procurement Center ALK.
- Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w
języku polskim i angielskim z zakresu technologii informacyjnych w
logistyce, modelowania procesów biznesowych oraz zarządzania
łańcuchami dostaw. - Działalność naukowo-badawcza koncentruje się na efektywności
gospodarowania przedsiębiorstw, zarządzaniu łańcuchami dostaw oraz
logistyce. - Autor kilkudziesięciu publikacji w tym zagranicznych.
- Wielokrotne staże zagraniczne na Uniwersytetach w Bonn, Hamburgu,
Halle, Visiting Professor w Fisher College of Business, Ohio State
University, USA oraz na Uniwersytecie w Bonn. Stypendysta Deutscher
Akademischer Austauschdienst (DAAD), Fundacji Schaumanna i innych. - Koordynator krajowych i międzynarodowych projektów z zakresu logistyki

Dr Marcin Wardaszko - Symulacyjna gra decyzyjna -
- Kierownik Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji przy Akademii
Leona Koźmińskiego oraz Kierownik BiR w DaftMobile Sp. z o.o. - Od 2003 roku trener i twórca symulacyjnych gier decyzyjnych i systemów
grywalizacyjnych dla edukacji i konsultingu. - Autor kilkudziesięciu publikacji na temat uczenia przy pomocy gier oraz
projektowania i tworzenia poważnych gier. - Twórca gier symulacyjnych.
- Honorowy członek Association for Business Simulation and Experiential
Learning oraz członek zarządu wykonawczego International Simulation
and Gaming Association. - Aktywnie wdraża i wykorzystuje gry i symulacje w nauczaniu, badaniach
naukowych i doradztwie biznesowym. Aktywnie promuje interaktywne from
nauczania i rozwiązania problemów. Autor wielu publikacji naukowych i
popularno- naukowych. Wielki fan gier i grywalizacji, uważa że gry i
grywalizacja zmienia i będzie zmieniać świat w jakim żyjemy i pracujemy.

dr Dorota Szkodny-Ciołek - Leadership -
- Doktor socjologii, akredytowany przez International Coach Federation and
the Coaching Training Institute (USA) coach w zakresie szkoleń z zakresu
umiejętności przywódczych. - Od 20 lat wykłada w programach Executive MBA i szkoli w dziedzinie
kompetencji przywódczych. W dużej mierze bazuje na paradygmacie
Adaptive Leadership i myśleniu systemowym. Skupia się na
kompetencjach niezbędnych do diagnozowania liderskiego wyzwania. W
pracy nad adaptacją i mobilizowaniem wykorzystuje umiejętności
coachingowe, które są niezastąpione, aby poznać indywidualne
motywacje i źródła oporu. - Ostatnio pochłania ją temat psychicznej rezyliencji i takiej pracy liderskiej,
aby zarówno lider jak i system, w którym funkcjonują, nie tylko mogli
survive, ale i thrive . - Dorota jest doktorem Socjologii Temple University w USA. Kształciła się
również m.in. na Wharton School, Harvard Kennedy School of
Government, Columbia University, Center for Right Relationships,
American Management Association i American Society for Training
Development.

Paweł Dudek - Zarządzanie zmianą -
- Od marca 2020 Organizational Change Manager w jednej z największych
firm farmaceutycznych na świecie. W latach 2018 – 2020 EMEA Account
Executive
w Serbii, odpowiedzialny za rozwój biznesu grupy spółek z obszaru
blockchain
i kryptowalut. - W latach 2016 – 2018 członek zarządu EDC Expert Direct Communication
Sp. z o.o., największej w regionie Europy Środkowej firmy zapewniającej
pełną obsługę mailingów transakcyjnych, promocyjnych oraz komunikacji
multikanałowej. W latach 2013 – 2014 pełnił funkcję Prezesa Zarządu
WARS S.A., przygotowując spółkę do świadczenia usług w pociągach
klasy EIP Premium „Pendolino”. W latach 2008-2011 był General
Managerem odpowiedzialnym za wprowadzenie na rynek w Polsce,
Czechach, na Węgrzech i Słowacji brytyjskiej kancelarii prawnej Bird &
Bird, wg. rankingu dziennika „Rzeczpospolita” w 2016 roku – 10 wśród
200 największych firm prawniczych w Polsce. - Od 2016 prowadzi zajęcia w języku angielskim dla studentów MBA w
Uniwersytecie Warszawskim, a od 2018 w Akademii Leona Koźmińskiego. - Aktywnie wspiera liczne Stowarzyszenia takie jak Harvard Club of Poland

Dr Paweł Wnuczak - Analiza finansowa projektów doradczych -
- Pracownik naukowo-dydaktycznym Katedry Finansów. Kierownik
merytoryczny finansowych studiów podyplomowych - W pracy zawodowej pełnił m.in. funkcję analityka finansowego, kontrolera
finansowego, menadżera projektów doradczych oraz eksperta ds.
finansowych w firmie consultingowej. - Przygotował sam lub z zespołem kilkadziesiąt projektów z zakresu
wyceny przedsiębiorstw, oceny projektów inwestycyjnych, opracowania
systemu controllingu, analizy finansowej oraz przygotowania dokumentacji
aplikacyjnej dla podmiotów ubiegających się o środki z UE. - W pracy naukowej zajmuje się szeroko rozumianymi finansami
przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem systemów
controllingu. Prowadzi zajęcia z zakres analizy finansowej, budżetowania,
controllingu, wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz
opracowania dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie z środków UE
na studiach dyplomowych, podyplomowych oraz MBA w ALK, na
Uniwersytecie Warszawskim, Państwowej Szkole Wyższej im. Papieża
Jana Pawła II oraz w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania.

prof. dr hab. Grzegorz Mazurek - Transformacja cyfrowa organizacji -
- Rektor Akademii Leona Koźmińskiego. W okresie 2012 – 2020 pełnił
funkcję Prorektora ds. Współpracy z Zagranicą odpowiadając za
całościową strategię umiędzynarodowienia, akredytacje międzynarodowe
oraz marketing uczelni. - Od 2005 roku pracuje w Katedrze Marketingu – najpierw jako starszy
asystent, następnie adiunkt, profesor nadzwyczajny, a od maja 2020 roku
jako profesor tytularny. W 2017 roku ukończył program rozwojowy w IESE
Business School
w Barcelonie. - Koordynuje szereg programów studiów związanych z szeroko rozumianą
cyfryzacją: Koźmiński MBA Digital, Marketing Internetowy, Handel
Elektroniczny, Cyfrowa Transformacja Biznesu oraz Menedżer Przemysłu
4.0. W 2014 roku stworzył dwa programy studiów magisterskich –
Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku oraz Master in Management (in
Virtual Environments), który został przekształcony w Master in Digital
Marketing. Od 2019 roku wprowadził do programu studiów z Zarządzania
autorski przedmiot „Cyfrowa transformacja”. - Był profesorem wizytującym m.in. w: ESCP Europe, SKEMA Business
School

Konrad Zach - Transformacja cyfrowa organizacji -
- Koordynator merytoryczny studiów „Handel elektroniczny”
- Ekspert eCommerce z ponad 15-letnim doświadczeniem w projektowaniu,
implementacji i rozwoju strategii eCommerce oraz digital marketing - Odpowiadał za budowę oraz rozwój internetowej sprzedaży B2C, B2B i
marketplace we wiodących firmach handlowych, produkcyjnych i
usługowych działających na rynku polskim, CEE oraz w Azji m.in. FK
Olesiejuk, Świat Książki, ABC Data S.A. czy OEX. Od 2017 roku, w
ramach zarządzanych przez siebie firm thinkHUB oraz ECOMINO Sp. z
o.o., realizował projekty doradcze i szkoleniowe m.in. dla Santander
Consumer Bank S.A., Ramirent S.A., Grohe Polska, Hamelin Polska,
TaniaKsiazka.pl i wielu innych. - Obecnie, poza działalnością biznesową związaną z rynkiem digital, dzieli
się swoją wiedzą i doświadczeniami jako wykładowca przedmiotów
branżowych z zakresu e-commerce na Akademii Leona Koźmińskiego;
mentor akceleratorów inwestycyjnych; prelegent kluczowych konferencji
oraz twórca popularnego eventu eCommerce

Michał Kreczmar - Transformacja cyfrowa organizacji -
- Od 2018 wykładowca na studiach podyplomowych ALK Transformacja
Cyfrowa - Dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej, PwC Polska. Odpowiada
m.in. za dobór narzędzi cyfrowej transformacji oraz adaptację
międzynarodowych rozwiązań dla klientów w Polsce i w regionie. - Od około 25 lat w e-branży. Był redaktorem naczelnym pierwszego
polskiego czasopisma o internecie. Zasiadał w radzie nadzorczej IAB
Polska i kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. - Analizuje zachowania konsumentów i trendy rynkowe, które je kształtują.
Od tworzenia skutecznej strategii komunikacji i sprzedaży, przez
budowanie doświadczeń i zaufania, aż po zdobywanie i utrzymanie
lojalności klientów. - Związany z koncernami mediowymi, przemysłem reklamowym i ecommerce
w Polsce. Był dyrektorem ds. e-commerce m.in. w Dentsu
Aegis Network/Hypermedia czy iProspect, gdzie skupiał się na marketingu
bezpośrednim, performance media i programmatic. Realizował projekty
dla firm z branż FMCG, sieci detalicznych, producentów przemysłowych
czy elektroniki użytkowej jak również sektora finansowego, oil & gas i

BUSINESS SCHOOL IMPACT



ALK znalazła się w pierwszej
edycji Positive Impact Rating
(PIR) jako jedna z 30 uczelni
biznesowych na świecie i
jedyna z Polski.
ALK jedyną polską uczelnią
w rankingu 50 szkół wyższych
z 17 krajów.

ONLINE LEARNING


BEZPIECZEŃSTWO

DOŚWIADCZONA KADRA GWARANTUJĄCA WYSOKĄ JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA

INSPIRUJEMY
MENEDŻERÓW
Misją Kozminski Executive MBA jest zmiana. Zmiana postrzegania rzeczywistości biznesowej przez menedżerów, którzy z nami kształtują i doskonalą swoje kompetencje.
Jesteśmy partnerem w Waszym rozwoju i ewolucji Waszych przedsiębiorstw. Zapraszamy do wyjątkowej społeczności osób, którym long life learning nie jest obcy, a wyzwania są naturalnym elementem otoczenia – zwłaszcza biznesowego. To będzie inspirująca i ciekawa podróż – zapraszamy!
dr Sylwia Hałas-Dej, Dyrektor Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów


KOZMINSKI
PARTNER OF YOUR DEVELOPMENT

STUDIA
PODYPLOMOWE
I MBA

PROGRAMY
ROZWOJOWE

STUDIA
ONLINE

KURSY
I SZKOLENIA
Naszymi klientami są największe firmy z branż: motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej, energetycznej, telekomunikacyjnej,
wydawniczej oraz instytucje administracji publicznej. Współpracowaliśmy m.in. z: Axa, CCC, Ergo Hestia, Jerónimo Martins, Mercedes, OTIS, Orange, PKN ORLEN, PZU, Stock.


ZASADY REKRUTACJI
Etapy naboru
1 | Uzyskanie podstawowych informacji Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa programu MBA i sprawdzenie zasad naboru. |
2 | Rejestracja Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni |
3 | Opłata rekrutacyjna Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. |
Postępowanie kwalifikacyjne
- O przyjęciu decyduje pozytywny wynik testu typu GMAT oraz rozmowy kwalifikacyjnej
- Test typu GMAT składać się będzie z dwóch części: matematycznej (problem solving) – oceniającej zrozumienie podstawowych zagadnień matematycznych, rozumowanie logiczne, obliczanie, analiza zadań ilościowych oraz analitycznej (data sufficiency) – sprawdzającej umiejętność rozumowania, konstruowania i oceny argumentacji, wyciągania wniosków, formułowania i ocena planu działania.
- Wymagane jest minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 3- letnie doświadczenie menedżerskie
Rekrutacja trwa do 15 marca 2022 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to kwiecień 2022 roku.*
Kwalifikacja na studia MBA odbędzie się we wtorek, 29 marca 2022 r. o godz. 13.00. Test typu GMAT w godz. 13.00-15.00, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się bezpośrednio po zakończeniu egzaminu.
Warunki ukończenia studiów
Studia kończą się napisaniem projektu doradczego dotyczącego rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego. Praca dyplomowa przygotowywana jest w grupach 3-4 osobowych i podlega obronie przed komisją egzaminacyjną. Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów realizowanych podczas czterech semestrów zajęć.
Wymagane dokumenty
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
- CV
- list motywacyjny
- zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
- oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- kopia dowodu opłaty za postępowanie kwalifikacyjne
*Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.
Zapraszamy do rejestracji

OPŁATY
Czesne za studia obejmuje:
- zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego i siedzibie Business Centre Club w Warszawie, materiały dydaktyczne, podręczniki do kluczowych przedmiotów
- możliwość korzystania z laboratoriów komputerowych, biblioteki z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest
- dostęp do unikatowych materiałów – w tym zasobów „Financial Times”
- darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej Linkedin Learning
Płatności
Opłata za postępowanie kwalifikacyjne | 600zł |
Cena dla członków BCC ze zniżką za jednorazową płatność (lub płatności w dwóch ratach po 15 500 zł) |
29 900zł |
Cena regularna, dla osób spoza BCC, przy jednorazowej płatności (lub płatność dwóch ratach po 18 000) |
33 000zł |
Cena regularna ze zniżką dla absolwentów ALK (lub płatności w dwóch ratach po 16 700 zł) |
32 400zł |
* Zgodnie z Zarządzeniem ws. opłat za studia podyplomowe i MBA zniżki nie łączą się.
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską

Spotkania inspiracyjno-networkingowe dla absolwentów

Spotkania świąteczne Absolwentów MBA

Przynależność do Klub Absolwenta

Możliwość uczestnictwa w konferencjach oraz innych bezpłatnych wydarzeniach

Coroczne Zjazdy Absolwentów MBA

Dostęp do zamkniętej networkingowej grupy absolwenckiej na platformie LinkedIn