BCC For The Future

BCC FOR THE FUTURE

LIDERZY JUTRA

To wyjątkowe, coroczne wydarzenie, organizowane dla uczczenia pamięci założyciela i długoletniego prezesa BCC – Marka Goliszewskiego.

Jego pierwsza edycja odbędzie się już 22 września.

Składa się z dwóch części:

  • Konferencji, stanowiącej platformę wymiany doświadczeń i narzędzi służących kreowaniu liderów nowoczesnego, efektywnego biznesu
  • Gali, podczas której przyznawane będą wyróżnienia i nagrody „Wizjoner Polskiej Gospodarki” im. Marka Goliszewskiego.

22.09.2023 godz.10:30

Warszawa
Hotel Intercontinental

Business Centre Club jest prestiżowym Klubem przedsiębiorców i największą w kraju ustawową organizacją indywidualnych pracodawców. Członkowie BCC zatrudniają ponad 400 tys. pracowników, a ich siedziby rozlokowane są w blisko 250 miastach. Na terenie całej Polski działają 22 loże regionalne. Do BCC należą przedstawiciele wszystkich branż, międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, najwięksi polscy producenci, uczelnie wyższe, koncerny wydawnicze i znane kancelarie prawne.

Marek Goliszewski

Wizjoner, autorytet, człowiek dialogu i rozsądku, biznesmen obdarzony wielką charyzmą i ogromnym zrozumieniem pojęcia solidarności społecznej. Orędownik wolności gospodarczej i rozwoju przedsiębiorczości. To wyjątkowa postać – nie tylko w życiu naszego Klubu, ale również w gospodarczej historii Polski – trudno bowiem przecenić wkład Marka Goliszewskiego w proces transformacji polskiej gospodarki, integracji polskich przedsiębiorców i cywilizowania odradzającego się kapitalizmu. Zmarł w 2022 roku.

Marek Goliszewski

Wizjoner, autorytet, człowiek dialogu i rozsądku, biznesmen obdarzony wielką charyzmą i ogromnym zrozumieniem pojęcia solidarności społecznej. Orędownik wolności gospodarczej i rozwoju przedsiębiorczości. To wyjątkowa postać nie tylko w życiu naszego Klubu, ale również w gospodarczej historii Polski – trudno bowiem przecenić wkład Marka Goliszewskiego w proces transformacji polskiej gospodarki, integracji polskich przedsiębiorców i cywilizowania odradzającego się kapitalizmu. Zmarł w 2022 roku.

KONFERENCJA

POTĘŻNA DAWKA WIEDZY I KONTAKTÓW

Konferencja BCC For The Future będzie całodniowym wydarzeniem, poświęconym problemom skutecznego, nowoczesnego zarządzania małymi i dużymi firmami, z dwoma sesjami plenarnymi i trzema sesjami tematycznymi dotyczącymi:

  • skutecznego kierowania przedsiębiorstwem w warunkach nowych wyzwań społecznych i rosnącej konkurencji,
  • innowacyjnych modeli biznesowych,
  • zarządzania ryzykiem wynikającym z coraz szybciej zmieniających się warunków działalności biznesowej,
  • praktycznego wykorzystania w firmie nowych technologii, automatyki, cyfryzacji, dużych zbiorów danych, inteligentnych systemów analityki biznesowej i wspomagania decyzji,
  • zasad i metod skutecznego przywództwa oraz kreowania liderów.

W panelach dyskusyjnych wezmą udział osoby o uznanym autorytecie z zakresu zarządzania i gospodarki, liderzy firm, które osiągnęły już sukces rynkowy oraz przedsiębiorcy – członkowie BCC z branży nowych technologii.

Wykłady

Dyskusje

Rozmowy w kuluarach

Nagrody

Gala

PROGRAM KONFERENCJI

BCC FOR THE FUTURE`23

GODZINA SALA WYDARZENIE
10:30 – 11:00 foyer Rejestracja i powitalna kawa
11:00 – 11:10 SESJA OTWARCIA – plenarna Uroczyste otwarcie konferencji, powitanie uczestników
– prezes BCC Jacek Goliszewski
11:10 – 11:30 SESJA OTWARCIA – plenarna Wystąpienie otwierające: Zarządzanie przedsiębiorstwem w świecie VUCA i megatrendów
– Jacek Goliszewski
11:30 – 12:30 SESJA OTWARCIA – plenarna Dyskusja panelowa
– Jacek Goliszewski – moderator
– Kasia Kieli – Warner Bros
– prof. Andrzej Koźmiński – ALK
– Tomasz Suchański – Żabka Polska
12:30 – 13:30 foyer Lunch
13:30 – 15:00 sesja 1 CEO doskonały: zasady efektywnego przywództwa
– Daniel Boniecki – McKinsey – moderator
– Krzysztof Krawczyk – CVC Capital Partners
– Bartosz Hojka – Agora
– Grażyna Piotrowska-Oliwa – Pepco Group NV
13:30 – 15:00 sesja 2 Wykorzystanie nowych technologii w zarządzaniu
– Michał Plit – LUX MED – wykład wprowadzający
– Anna Rulkiewicz – LUX MED – moderator
– Aleksander Kutela – RASP
– Krzysztof Inglot – Personnel Service
– Grzegorz Brona – Creotech Instruments S.A.
13:30 – 15:00 sesja 3

Resillience management – zdolność do adaptacji firm w sytuacjach kryzysowych

– Zbigniew Jakubas – Multico – moderator
– Edi Pyrek – iMind Institute
– Adam Lamentowicz – Superbet
– Marian Owerko – FoodWell (d.Bakalland)

15:00 – 15:20 foyer Przerwa kawowa
15:20 – 16:00 SESJA ZAMKNIĘCIA – Sala plenarna

Podsumowanie konferencji
– Jacek Goliszewski – moderator
– Daniel Boniecki
– Anna Rulkiewicz
– Zbigniew Jakubas

16:00 – 16:45 SESJA ZAMKNIĘCIA – Sala plenarna Moja historia sukcesu – Beata Drzazga – Betamed
moderator: Ludwik Sobolewski
16:45 – 17:00 SESJA ZAMKNIĘCIA – Sala plenarna Dyskusja, pytania z sali
17:00 – 19:30   Networking cafe
19:00 – 19:45   Rejestracja na Galę, welcome drink
20:00 – 24:00 Sala Balowa Gala Wieczorna
Elegancka Gala z wystawną kolacją na 200 osób, uroczystym wręczeniem nagród Wizjonera Polskiej Gospodarki, występem Sławka Uniatowskiego i ekskluzywną rozmową Jarosława Grzywińskiego z jednym z najbardziej znanych arbitrów piłkarskich świata – Szymonem Marciniakiem

POZNAJ PRELEGENTÓW

WYBITNI NAUKOWCY I PERSONY ŚWIATA BIZNESU

Daniel Boniecki

Senior Partner, McKinsey & Company

Doradza największym polskim i zagranicznym firmom, m.in. w budowaniu strategii cyfrowych, zaawansowanej analityce danych i przy transformacjach agile.
Z warszawskim biurem McKinsey związany jest od początku jego istnienia, czyli od 30 lat.

Doradza największym globalnym przedsiębiorstwom oraz inwestorom w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie, m.in. w tworzeniu innowacyjnych biznesów cyfrowych, zaawansowanej analityce danych, cyfryzacji tradycyjnych przedsiębiorstw, tworzeniu elastycznych modeli organizacyjnych (agile) oraz optymalizacji inwestycji kapitałowych.

Jako partner zarządzający McKinsey & Company w Polsce w latach 2011-2015 prowadził duże transformacje w sektorze energetycznym, transportowym, telekomunikacyjnym oraz private equity, a od 2015 r. współzarządzał McKinsey & Company w regionie Europy Centralnej, Bliskiego Wschodu i Afryki w sektorze nowoczesnych technologii i telekomunikacji.

Jest współautorem wielu raportów na temat rozwoju polskiej gospodarki przy wykorzystaniu najnowszych technologii, m.in. „Polska 2025” i „Cyfrowi Polacy” oraz wydanych z magazynem „Forbes”: „5 zadań dla Polski”, „Rewolucja AI”, „Cyfrowa Polska”.

Absolwent Harvard Business School (MBA 1998) oraz Wharton Executive Education.

Grzegorz Brona

Prezes Zarządu Creotech Instruments S.A.

Polski fizyk, były pracownik CERN w Genewie, urzędnik państwowy, przedsiębiorca i nauczyciel akademicki, doktor habilitowany nauk fizycznych, w latach 2018–2019 prezes Polskiej Agencji Kosmicznej. Został współzałożycielem (2012) i wiceprezesem, a od 2015 do 2018 i ponownie od 2021 prezesem zarządu firmy Creotech Instruments S.A. największej polskiej spółki działającej w branży kosmicznej. Uczestniczył w szeregu projektach realizowanych przez Creotech na zlecenie Europejskiej Agencji Kosmicznej, a w 2024 roku pierwsze satelity Creotech znajdą się na orbicie okołoziemskiej. Wraz ze spółką realizuje również projekty w obszarze komputerów kwantowych, kwantowej dystrybucji kluczy szyfrujących, czy systemów nadzoru ruchu dronowego. W 2022 roku wprowadził Creotech na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Był koordynatorem Rady Sektorowej ds. Kompetencji Przemysłu Lotniczo-Kosmicznego oraz jest członkiem Komitetu Badań Kosmicznych i Satelitarnych PAN. Jest również członkiem Rady Programowej Polskiej Fantastyki Naukowej. Współautor książki Człowiek. Istota kosmiczna wydanej nakładem wydawnictwa Znak Literanova w 2019 roku.

Beata Drzazga

Założycielka i członek Rady Nadzorczej BetaMed SA 

BetaMed SA to największa firma medyczna w Polsce, świadcząca usługi opieki długoterminowej. Zatrudnia ponad 3200 osób. Posiada 91 filii opieki domowej w 11 woje­wództwach w Polsce.

Właścicielka firmy medycznej BetaMed International w Las Vegas w USA.

Właścicielka ekskluzywnego Salonu Mody „DONO DA SCHEGGIA”.

Właścicielka Kliniki Laseroterapii i Medycyny Estetycznej DRZAZGA CLINIC.

Właścicielka BetaInvest Miami w USA.

Właścicielka firmy Global Impact Beata Drzazga Sp. z o.o.

Dziekan Wydziału Medycznego Akademii Górnośląskiej w Katowicach.

Członek wielu stowarzyszeń i klubów biznesowych.

Prelegent i uczestnik wielu polskich i międzynarodowych konferencji ekonomicznych i medycznych m.in w  Nowym Jorku, Miami, Chicago, Londynie,  Berlinie, Los Angeles, Palo Alto, Niemczech, Czechach czy Singapurze.

Współorganizatorka Konferencji Nowych Technologii w Palo Alto w Dolinie Krzemowej w USA.

Uczestniczka wielu misji gospodarczych m.in. w Nevadzie, Peru, Chile.

Laureatka ponad 260 prestiżowych nagród i wyróżnień.

Swój sukces zawdzięcza pasji, samozaparciu, samodyscyplinie i miłości do ludzi.

Jej życiowe motto brzmi: „Sukcesem jest odnosić sukcesy, ale zawsze pozostawać sobą”.

 

Jacek Goliszewski

Prezes Business Centre Club
Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie w Stuttgarcie (Niemcy), doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ma wieloletnie doświadczenie menedżerskie m.in. na stanowisku controllera, dyrektora finansowego oraz członka zarządu (m.in. Coloplast, Kraft Jacobs Suchard, obecnie Mondelez), jak również doświadczenia doradcze zdobyte w firmach Wielkiej Czwórki (Coopers&Lybrand, obecnie PwC i KPMG).
Jego główne obszary doradcze to: projektowanie i wdrażanie wspomaganych informatycznie systemów decyzyjnych, eksploracja i optymalizacja procesów, zarządzanie efektywnością, projektowanie systemów kontroli wewnętrznej, zarządzanie ryzykiem. Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla firm różnych branż w Polsce oraz w Niemczech i Rosji.
Jest autorem licznych publikacji z zakresu controllingu i rachunkowości zarządczej (m.in. autor pierwszego w Polsce cyklu artykułów o controllingu), jak również autorem standardowego podręcznika do controllingu „Controlling. Koncepcja, zastosowania, wdrożenie”.

Jarosław Grzywiński

Były Prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie

– dyrektor w międzynarodowej platformie tradingowej AQUIS EXCHANGE w Londynie;

– inicjator wielu procesów IPO na warszawskiej giełdzie;

– współautor debiutu roku („IPO of the Year”) na London Stock Exchange w 2019 roku;

– współzałożyciel Instytutu Rynków Kapitałowych i Finansów;

– Lider Rynków Kapitałowych w Business Centre Club;

– stypendysta Uniwersytetu w Bayreuth oraz Oxford University

Bartosz Hojka

Twórca i współtwórca mediów, prezes Zarządu Agory.

Twóca m.in. Radia TOK FM, Radia Złote Przeboje, Rock Radia, kanałów telewizyjnych Stopklatka i Metro.

Od 10 lat prezes zarządu Agory, która w tym czasie umocniła się na pozycji lidera rynku kinowego (Helios) i reklamy zewnętrznej (AMS), z sukcesem wkroczyła w obszar produkcji i dystrybucji filmowej (Next Film) oraz rozpoczęła ekspansję w segmencie radiowym, łącząc Grupę Radiową Agory i Eurozet.

Pod jego kierownictwem Agora stała się liderem cyfrowej transformacji w polskich mediach. Gazeta Wyborcza jako pierwsza w kraju z ogromnym sukcesem wdrożyła subskrypcję internetową, plasując się w europejskiej czołówce. Jednocześnie Agora rozwinęła wiele innowacyjnych przedsięwzięć w obszarze cyfrowych treści i reklamy – w tym programatycznej, świadcząc poprzez spółkę Yieldbird usługi dla wydawców internetowych w ponad 30 krajach świata.

Członek Rady Nadzorczej WAN-IFRA, największej światowej organizacji zrzeszającej wydawców. Członek Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.

Mól książkowy. Skoczek spadochronowy. Triathlonista, Ironman finisher.

Krzysztof Inglot

Założyciel Personnel Service S.A.

Krzysztof Inglot jest menadżerem strategicznym, ekspertem HR oraz rynku pracy z ponad 25-letnim doświadczeniem zdobytym w dużych grupach kapitałowych m.in. Work Service SA oraz Personnel Service SA, którego jest założycielem.

Prowadzi projekty restrukturyzacyjne w obszarze zarządzania i zasobów ludzkich dla kluczowych firm w Polsce.

Autor komentarzy i wypowiedzi eksperckich w mediach o bieżącej sytuacji na rynku pracy. W 2013 roku nabył uprawnienia do pełnienia funkcji Mediatora Międzynarodowego i Arbitra. W 2015 roku dołączył do zespołu ekspertów Centrum Badań i Analiz Pracodawców RP, a w 2020 roku objął funkcję Przewodniczącego Platformy HR oraz członka Rady Pracodawców RP.

Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu na wydziale Zarządzania i Informatyki. Po ukończeniu studiów otrzymał tytuł Managera Zasobów Ludzkich i ukończył studia podyplomowe z Zarzadzania Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzania Działem Handlowym. Laureat Wektora 2019.

Zbigniew Jakubas

Multibranżowy przedsiębiorca i Inwestor

Zbigniew Jakubas działalność gospodarczą w Polsce rozpoczął ponad 40 lat temu w 1978 r., a pierwszą firmę produkcyjną, zajmującą się produkcją odzieży, założył już w 1983 r. W przeszłości był właścicielem spółek zajmujących się m.in. montażem komputerów, produkcją wody mineralnej, wydawaniem prasy. Z sukcesem przejmował i rozwijał wiele firm wymagających restrukturyzacji. Zbigniew Jakubas otrzymał wiele nagród biznesowych, m.in.: nagrodę „Tego, który zmienia Polski Przemysł” (2019), nagrodę specjalną na gali podsumowującej rok na GPW (2014), Wizjoner Biznesu (2014), Primus Innovatorum Transport Logistyka Infrastruktura (2013) i Businessman dwudziestolecia 1990–2010 (2010). W latach 2007–2009 był Prezesem Zarządu PRB.

Spółki przez niego kontrolowane zatrudniają blisko 12 tysięcy osób. Rocznie odprowadzają około 100 mln zł podatków. Z fiskusem rozlicza się w Polsce. Angażuje się w inicjatywy mające na celu wzmocnienie potencjału polskiej gospodarki i ułatwiające polskim przedsiębiorcom ekspansję zagraniczną. Twórca Grupy Kapitałowej Multico, która grupuje rodzime spółki. Jedną z inwestycji Zbigniewa Jakubasa jest Mennica Polska S.A. zajmująca się produkcją monet obiegowych i kolekcjonerskich na potrzeby polskiego i zagranicznych rynków. Mennica jest ponadto liderem w zakresie wdrażania, obsługi i rozwoju systemów karty miejskiej. W skład portfela inwestycyjnego biznesmena wchodzą m.in. spółki z branży kolejowej (Newag), deweloperskiej (Wartico Invest), budowlanej (Centrum Nowoczesnych Technologii), hotelowej, filmowej. Od 2020 roku jest też większościowym udziałowcem Lubelskiego Motoru Lublin.

Od grudnia 2020 Przewodniczący Rady Gospodarczej przy Marszałku Senatu RP X Kadencji.

Kasia Kieli

President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN

Kasia Kieli jest uznawana za jedną z najbardziej wpływowych osób branży medialnej na świecie. Jako President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN jest odpowiedzialna za ekspansję i rozwój kanałów i platform streamingowych nadawcy w kraju. Grupa posiada wiodącą pozycję na rynku mediów w Polsce – regularnie dociera do niemal 17 mln widzów dziennie, a miesięcznie jej kanały gromadzą widownię liczącą ponad 30 mln osób. Kanały Grupy są liderami w poszczególnych kategoriach tematycznych: rozrywce, newsach, sporcie, lifestyle i innych.

Od 2017 do 2022 roku, jako President & Managing Director Discovery EMEA, nadzorowała rozwój biznesu na 140 rynkach. Odpowiadała za realizację globalnej strategii dynamicznego rozwoju firmy oraz zarządzała portfelem 50 kanałów, a także pakietem produktów cyfrowych i usług D2C (direct to consumer) w regionie EMEA. Kasia Kieli z sukcesem przeprowadziła wiele fuzji i przejęć – w 2018 roku kierowała integracją Discovery ze Scripps Networks Interactive w Europie, przejmując w jej wyniku bezpośrednie kierownictwo nad TVN, liderem wśród nadawców telewizyjnych w Polsce, i tworząc największy poza Stanami Zjednoczonymi rynek w strukturze firmy. Z powodzeniem nadzorowała również integrację i przejęcie Eurosportu w 2015 roku. Wprowadziła Discovery do Polski w 2000 roku, zakładając biuro w Warszawie. Jej zespół składał się wtedy z 2 osób, a obecnie liczy ponad 4200 pracowników. Dzisiaj Warszawa jest jednym z najważniejszych ośrodków Warner Bros. Discovery w Europie i na świecie.

Kasia Kieli jest absolwentką Advanced Management Programme w Harvard Business School. Ukończyła także studia MBA i zdobyła dyplom Uniwersytetu Calgary. Uzyskała również dyplom Historii Amerykańskiej Uniwersytetu Notre Dame w stanie Indiana (USA), na którym wykładała po ukończeniu studiów. W 2022 roku znalazła się na liście „50 over 50” magazynu Forbes Women, a także 100 Kobiet Roku w 2020.

Prof. dr hab. Andrzej K. Koźmiński

Współzałożyciel, Honorowy Prezydent
Akademia Leona Koźmińskiego

Członek korespondent PAN, profesor zwyczajny, ekonomista i socjolog, autor ponad 50 książek z dziedziny zarządzania publikowanych w różnych językach, wykładowca w polskich i zagranicznych uczelniach, promotor wielu wybitnych uczonych.
Współzałożyciel i pierwszy wieloletni Rektor Akademii Leona Koźmińskiego, obecnie jej Honorowy Prezydent.
Odznaczony m.in. Krzyżem Kawalerskim, Krzyżem Oficerskim i Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski. Doktor Honoris Causa Uniwersytetu Szczecińskiego (2015), ESCP Europe Business School (2017) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (2022)

Krzysztof Krawczyk

Szef biura w Warszawie, Partner

CVC Capital Partners

Krzysztof Krawczyk jest szefem warszawskiego biura oraz Partnerem w CVC Capital Partners, jednej z wiodących firm private equity i doradztwa inwestycyjnego na świecie. Od czasu dołączenia do CVC był członkiem zarządu spółek należących do portfela CVC takich jak Żabka, Stock Spirits Group, PKP Energetyka, D-Marin i AR Packaging.

Krzysztof od 25 lat z powodzeniem działa w europejskim sektorze private equity. Zasiadał w radach nadzorczych wielu prywatnych i notowanych na giełdzie spółek z sektora TMT, przemysłowego, logistycznego i opieki zdrowotnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Przed dołączeniem do CVC, Krzysztof był Partnerem Zarządzającym w In nova Capital, wiodącej firmie private equity w Europie Środkowej.  Krzysztof pracował również w Pioneer Investment, polskim funduszu private equity oraz Daiwa Institute of Research, doradczym oddziale japońskiego banku inwestycyjnego Daiwa.  Jest członkiem Polskiej Rady Biznesu, stowarzyszenia zrzeszającego założycieli i prezesów największych firm działających w Polsce. Zasiada również w radzie fundacji Valores, pierwszego funduszu venture philanthropy w regionie CEE.

Ukończył z wyróżnieniem studia na kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również absolwentem Executive Education Program w Harvard Business School. Krzysztof został wyróżniony tytułem Private Equity Person of the Year za rok 2015 i 2017 przez członków Polskiego Stowarzyszenia Private Equity.

Aleksander Kutela

Prezes Ringier Axel Springer Polska

 

Aleksander Kutela dołączył do Ringier Axel Springer Polska w sierpniu 2015 roku.

W lutym 2016 roku został COO Ringier Axel Springer Media AG, a we wrześniu 2018 r., po połączeniu w jeden podmiot prawny spółek wchodzących w skład Grupy Onet-RAS Polska, objął stanowisko wiceprezesa zarządu Ringier Axel Springer Polska.

We wrześniu 2022 roku został CEO Ringier Axel Springer Polska.

W latach 2000-2015 Aleksander Kutela był prezesem HBO Polska i wiceprezesem HBO Europe (2007-2015).

Adam Lamentowicz

VP International Markets Superbet

W swojej ponad 25 letniej karierze związany firmami i projektami z szerokiego wachlarza branżowego. Kluczowe doświadczenie obejmuje zarządzanie zmianą i restrukturyzacją, fuzje i przejęcia (w tym prywatyzacje), oraz finansowanie projektów i firm, z wieloletnim doświadczeniem w branży loterii i zakładów sportowych, branży technologicznej, FMCG, energii i chemii.

Stale i silnie związany z branżą loteryjna i zakładów wzajemnych od 2011 roku. Wcześniej wiele lat w branży chemicznej i telekomunikacyjnej i działając przy projektach fuzji i przejęć w innych branżach.

Obecnie sprawuje funkcje VP International Markets w Grupie Superbet – 11 największej firmie gamingowej na świecie. Wcześniej kierował spółką Superbet w Polsce, której stery przejął we wrześniu 2020 roku. Od tego czasu Spółka stała się jedną z wiodących legalnych firm na rynku zakładów wzajemnych w Polsce z ok. 20% udziałem w rynku. Jednocześnie jest założycielem i prezesem Zarządu Polskiej Izby Gospodarczej Branży Rozrywkowej i Bukmacherskiej, która zrzesza ponad 100 podmiotów działających legalnie w Polsce jako operatorzy i dostawcy rozwiązań technologicznych. Jest także inwestorem i większościowym udziałowcem w firmie technologicznej BeeFee Games dostarczającej rozwiązania IT dla branży gamingowej w wielu krajach.

Absolwent studiów MBA (University of Wales), Ukończone studia podyplomowe w dziedzinie e-commerce (University of Surrey); BABS (University of Glamorgan) a także szeregu programów INSEAD czy Cornell University z dziedziny zarządzania i zarządzania zmianą.  Biegle posługuje się językiem polskim, angielskim i greckim z podstawową lub zaawansowaną znajomością rosyjskiego, niemieckiego i rumuńskiego.

 

Szymon Marciniak

Najsłynniejszy polski sędzia piłkarski

Od 2011 arbiter międzynarodowy, od 20 lipca 2015 sędzia klasy UEFA Elite i najwyżej oceniany polski arbiter.

Regularnie prowadzi mecze Ekstraklasy, Pucharu Polski, Ligi Mistrzów, Ligi Europy, zagraniczne spotkania ligowe oraz mecze międzypaństwowe.
Rekordzista pod względem liczby meczów sędziowanych w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce.

Sędzia główny podczas Superpucharu Europy UEFA 2018 pomiędzy Realem Madryt a Atletico Madryt oraz Mistrzostw Europy 2016, Mistrzostw Świata 2018 i Mistrzostw Świata 2022, w tym finału turnieju pomiędzy Argentyną a Francją, a także finału Ligi Mistrzów UEFA 2022/2023 pomiędzy Manchesterem City a Interem Mediolan.

Najlepszy sędzia 2022 roku na świecie według Międzynarodowej Federacji Historyków i Statystyków Futbolu.

Marian Owerko

Założyciel i Prezes Zarządu FoodWell Sp. z o.o. (dawniej Bakalland)

Właściciel takich marek jak Bakalland, Delecta, Anatol, Purella i beRaw.

Poprzez Fundusz Uno Capital inwestor w branżach: medyczna, nowe technologie i dewelopersko-budowlana.

Odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za działalność na rzecz przedsiębiorczości w naszym kraju.

Wiceprezes Polskiej Rady Biznesu.

Grażyna Piotrowska-Oliwa

Członek Rady Dyrektorów Pepco Group NV, Prezes Zarządu Grupy Modne Zakupy

Ukończyła studia MBA we francuskim INSEAD, Krajową Szkołę Administracji Publicznej w Warszawie oraz Akademię Muzyczną w Katowicach. Menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, przez większość tego okresu związana z sektorem telekomunikacyjnym. Przedsiębiorca i inwestor.

Członek Rady Dyrektorów Pepco Group NV, inwestor i Prezes Zarządu Grupy Modne Zakupy (intymna.pl, primodo.pl oraz blackbunny.pl), inwestor i Przewodnicząca Rady Nadzorczej  w spółce Rentplanet.

W latach 2015- 2020 Prezes Zarządu Virgin Mobile Polska. Virgin Mobile CEE. W trakcie swojej kariery zawodowej była m.in. Dyrektorem Wykonawczym ds. Strategii, Rozwoju i Oferty Hurtowej w Telekomunikacji Polskiej, Prezesem Zarządu PTK Centertel (operator sieci Orange), Członkiem Zarządu ds. Sprzedaży w PKN Orlen, Prezesem Zarządu Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa. Prowadziła niezależną działalność doradczą i inwestycyjną. Pełniła również funkcje członka rad nadzorczych takich spółek jak PZU, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych,  ABC Data, Orlen Deutschland oraz PGNiG Norway (PGNiG International), była również członkiem Rady Dyrektorów AR Packaging Group AB oraz Talkin’ Things.

Mentorka w programie Mentors4Starters.

Michał Plit

Dyrektor Departamentu Strategii i Innowacji LUX MED

W LUX MED od 16 lat, strateg, innowator, finansista, absolwent SGH, członek ACCA. Karierę zawodową rozpoczynał w RSM Salustro Reydel, pracując w Dziale Audytu. Zdobył doświadczenie na stanowiskach Kontrolera Finansowego (Sephora, LUX MED) Dyrektora Finansowego (Alshaya CEE, Ultimate Fashion), Dyrektora Analiz (LUX MED).  Obecnie, jako Dyrektor Strategii i Innowacji wspiera budowanie strategii i innowacji w Grupie LUX MED, współtwórca wielu projektów ostatnio: pre-wywiad, słownikowanie i streszczenie dokumentacji medycznej, opengate.

Specjalizuje się w pomaganiu organizacjom w dokonywaniu i wspieraniu zmian, organizując i wspierając procesy, upraszczając je, zadając trudne pytania i biorąc odpowiedzialność za ich realizację. Pełni rolę inicjatora zmian, wprowadzając nowe pomysły, czerpiąc inspiracje od innych, oraz przekonując i motywując innych do działania.

Prywatnie: wielbiciel rodziny, podróży, gór i wspinaczki, piłki nożnej, brydża i gier planszowych.

Edi Pyrek

Mentor, pisarz, wykładowca, podróznik, spin doctor.

Visionary Officer w fundacji GAIA I iMind Institute.

Współżałożyciel iMind Institute – prywatnego instytutu badawczego zajmującego się zwiększaniem potecjału człowieka.

Wspólzałożyciel wraz z Davidem Hansonem fundacji GAIA – Globl Artifficial Intelligence Alliance zajmującej się tworzeniem globalnej compassion AI.

Doradzał 3 premierom, kilku ministrom i marszałkowi sejmu oraz prof. Relidze w czasie jego kampanii prezydenckiej. Pracował po 9.11 jako negocjator pokojowy pomiedzy szefami afgańskich plemion.
Szkolił ludzi z listy najbogatszych Forbesa i opozycje białoruską. Doradzał członkom tajskiej rodzinny królewskiej.
Współtwóca kilkunastu kampanii wyborczych i doradzca marketingowy dla największych firm w Polsce.
Twórca metody budowania marek w oparciu o religie – “religia marki”.
Współtwórca terapii opartej o Peak Experience – Peak State Technology nastawionej na zwiększenie potencjału człowieka z wykorzystaniem technologii i neuronauki.

Od ponad 30 lat zajmuje się procesami transformacji i inicjacji. Prowadził badania uczestniczące w kulturach tradycyjnych, u indian ameryki północnej, szamanów syberyskich, sangoma afrykańskich, Druidów, Sufi, oraz w kalsztorach chrześcijańskich i buddysjkich. Tancerz Słońca zaadoptowany przez kanadyjskie plemię Czarnych Stóp i członek Sacred Piercing Society w Blood Reserve.

Autor 10 książek (min. dla National Geographic), seriali dla Discovery, autor sztuk teatralnych i scenariuszy filmów dokumentalnych. Dziennikarz, szef reportażu w dwóch pismach, wspólpracownik National Geographic. Wykładowca SWPS, były dziekan psychologii, mówca motywacyjny, trzykrotny prezenter na TEDX-ach.

Ostatnio koncentruje się na badaniu zdecentralizowanej AIi możliwośći stworzenia compassion AI oraz badaniu możliwości rozwoju hyper human. Większośc swojego życia stara się spędzić we flow.

Anna Rulkiewicz

Prezes Grupy LUX MED
Wiceprezydentka Konfederacji Lewiatan i Prezeska Związku Pracodawcy dla Zdrowia. Pełni również funkcje wiceprzewodniczącej Rady Polskiego Komitetu Olimpijskiego, członkini Rady Nadzorczej Banku Handlowego S.A. (Citi Handlowy) i członkini Rady Programowej studiów MBA prowadzonych przez Szkołę Główną Handlową i Warszawski Uniwersytet Medyczny. Uczestniczy w pracach zespołu problemowego ds. usług publicznych, powołanego w ramach Rady Dialogu Społecznego. Jest też członkinią Rady Ekspertów przy Rzeczniku Praw Pacjenta.

Absolwentka Stanford Executive Program na Stanford University Graduate School of Business i Executive Program na Singularity University w Santa Clara w Kalifornii. Jest także absolwentką Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu i Uniwersytetu w Hamburgu oraz studiów podyplomowych w Polsko-Francuskim Instytucie Ubezpieczeń przy Instytucie Francuskim.

 

Ludwik Sobolewski

Doktor nauk prawnych, adwokat, radca prawny, menedżer instytucji finansowych i ekspert rynków kapitałowych.

Ukończył Wydział Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego i studia doktoranckie w zakresie historii prawa, ekonomii i filozofii na Universite Pantheon Assass (Paris II). Pracował w Uniwersytecie Jagiellońskim, w Urzędzie Rady Ministrów, jako dyrektor jednego z departamentów URM, a następnie, w roku 1994, został wiceprezesem Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych SA.

W roku 2006 wygrał konkurs na stanowisko prezesa zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (i ponownie w roku 2010)  i pełnił tę funkcję do roku 2013. W r. 2013 wybrany na stanowisko prezesa Giełdy Papierów Wartościowych w Bukareszcie (BVB), w kadencji 2013-2017. W latach 2015-2016 przewodniczący rady dyrektorów narodowego operatora usług pocztowych w Rumunii (Posta Romana).

Członek rad nadzorczych przedsiębiorstw, w tym notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i na London Stock Exchange, a także spółek niepublicznych. Partner w warszawskiej kancelarii prawnej SKDG, współzałożyciel i partner firmy doradztwa finansowego i relacji inwestorskich Qualia AdVisory.

Tomasz Suchański

Prezes Zarządu/CEO Spółki Żabka Polska

Od marca 2016 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu – CEO Spółki Żabka Polska. Z handlem spożywczym związany jest od początku swojej kariery zawodowej.

Przez ponad 18 lat pracował dla różnych spółek Grupy Jeronimo Martins. Karierę rozpoczynał w Działach Finansowych, następnie zajmował się portugalskimi sieciami Grupy – supermarketami Pingo Doce oraz hipermarketami Feira Nova. Od 2003 roku pełnił funkcję Dyrektora Finansowego sieci hurtowni Recheio. W 2005 roku wrócił do Polski i objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego spółki Jeronimo Martins, odpowiedzialnego za region centralny. W 2007 roku wszedł do zarządu firmy, obejmując stanowisko Dyrektora Finansowego. W latach 2011-2014 pełnił obowiązki Dyrektora Generalnego sieci Biedronka, po czym ponownie pracował w międzynarodowych strukturach firmy.

Znalazł się w gronie laureatów plebiscytu dla najbardziej autentycznych przywódców „BrandMe CEO” organizowanego przez magazyn Forbes, a także został wyróżniony prestiżową nagrodą „CEO of the Year” w ramach konkursu The Heart Corporate Innovation Awards 2019. W 2020 roku został doceniony przez Kapitułę konkursu za efektywne wprowadzenie firmy w proces transformacji cyfrowej. W tym samym roku przewodniczył obradom jury Effie Awards 2020.

Ukończył specjalność Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Absolwent amerykańskiego Stanford University i międzynarodowej INSEAD Business School.

 

wizjoner
polskiej gospodarki

nagroda im. Marka Goliszewskiego

Celem Konkursu „Wizjoner Polskiej Gospodarki” jest nagradzanie firm – członków BCC, którzy działają w obszarze nowych technologii, informatyki i pionierskich koncepcji organizacyjnych, tworząc bazę do rozwoju w Polsce przemysłu 4.0, automatyki, robotyki oraz nowatorskich rozwiązań w sferze usług, ekologii, lecznictwa i produkcji żywności. Dzięki wiedzy, kreatywności, twórczemu patrzeniu w przyszłość oraz wytrwałej pracy takich przedsiębiorców polska gospodarka staje się nowoczesna, efektywna, bardziej konkurencyjna na rynku międzynarodowym i przyjazna dla środowiska naturalnego oraz skuteczniejsza w realizacji potrzeb społecznych.

Według bliskich Marka Goliszewskiego i Zarządu BCC to przesłanie jest najlepszą formą uczczenia Jego pamięci.

PARTNERZY

PARTNER

TECHNOLOGICZNY

PATRONAT

MEDIALNY

KONTAKT

DO ORGANIZATORÓW

Zapraszamy do współpracy:

kontakt dla Partnerów:

ROBERT KAMIŃSKI
Doradca Prezesa BCC ds. Sprzedaży
(+48) 601 880 040

robert.kaminski@bcc.pl

kontakt dla Uczestników:

ROBERT JACKIEWICZ
Dyrektor Biura Projektów
(+48) 693 854 646

robert.jackiewicz@bcc.pl

kontakt dla Mediów:

RENATA STEFANOWSKA
Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji
(+48) 662 137 350

renata.stefanowska@bcc.pl

COPYRIGHTS BCC CREATED BY 2SIDES.PL

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL