Konkurs PR Wings pod patronatem BCC

16.07.2025

 

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), organizator konkursu PR Wings, ogłosiło pełną listę partnerów i patronów medialnych wspierających jubileuszową, piątą edycję wydarzenia. W gronie patronów znalazł się Business Centre Club. Konkurs objęły patronatem także najważniejsze media zajmujące się tematyką PR, marketingu, mediów i gospodarki. Obecnie trwa drugi etap naboru zgłoszeń – kampanie można przesyłać do 17 sierpnia br.  W jury konkursu zasiada Ewelina Rozpara, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji BCC.

– Z przyjemnością dołączam do grona jurorów tegorocznej edycji PR Wings – inicjatywy, która realnie podnosi standardy w naszej branży. W konkursie szczególnie doceniam nie tylko efekt końcowy kampanii, ale też odwagę w myśleniu strategicznym, spójność wartości i umiejętność odpowiedzialnego wpływu na otoczenie. PR Wings to nie tylko wyróżnienie dla twórców skutecznych kampanii, ale przede wszystkim platforma wymiany dobrych praktyk i inspiracji dla całego rynku komunikacji. Z niecierpliwością czekam na zgłoszenia, które pokażą, jak dziś wygląda najlepszy, nowoczesny PR w Polsce – mówi Ewelina Rozpara.

Konkurs PR Wings od pięciu lat buduje standardy i prestiż zawodu specjalistów ds. komunikacji. Do udziału zaproszeni są wszyscy realizatorzy działań PR – agencje, firmy, NGO, uczelnie oraz instytucje publiczne – które zrealizowały kampanie w okresie od 1 stycznia 2024 do 30 czerwca 2025 roku. Projekty można zgłaszać w 29 kategoriach, obejmujących zarówno obszary tematyczne, jak i sektorowe. Obecnie trwa II termin naboru zgłoszeń, który zakończy się 17 sierpnia. Zgłoszenia można składać przez formularz dostępny na stronie: www.prwings.pl.

W tegorocznej edycji nad oceną kampanii czuwa aż 95 jurorów – ekspertów i ekspertek ze świata akademickiego, biznesu, mediów oraz organizacji branżowych. Jurorzy obradować będą pod przewodnictwem Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika Orange Polska, który po raz kolejny pełni tę funkcję. A dodatkowo  – jury złożone z 37 przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations przyzna Nagrodę Specjalną SAPR. Tak szerokie, interdyscyplinarne grono gwarantuje rzetelną ocenę projektów i podkreśla rosnące znaczenie konkursu jako narzędzia budowania jakości oraz uznania w środowisku komunikacyjnym.

– Z roku na rok PR Wings gromadzi coraz większe grono zgłaszających, partnerów, patronów medialnych oraz jurorów. Zachęcam wszystkich, którzy realizują wartościowe kampanie, by wzięli udział w tegorocznej edycji i dali się zauważyć. Konkurs nagradza najlepsze projekty, jak również buduje środowisko profesjonalistów, którzy chcą dzielić się wiedzą i podnosić standardy komunikacji. To przestrzeń do pokazania dorobku, wymiany doświadczeń i zyskania uznania zarówno w oczach branży, jak i opinii publicznej – mówi Jakub Zajdel, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings, wiceprezes zarządu SAPR.

Ogłoszenie finalistów planowane jest na październik, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 17 listopada w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie.

Szczegóły, regulamin i formularz zgłoszeniowy konkursu >>

 


Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 41 agencji, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze polskie kampanie public relations. Więcej informacji: www.sapr.com.pl

Kontakt: Emilia Klima, Dyrektorka Biura SAPR, +48 737 909 801, emilia.klima@sapr.com.pl

 

 

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL