Akademia Biznesu

13.03.2023

Pod patronatem Business Centre Club działa Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy technologiami.

Akademia Biznesu to autorski projekt premium redakcji money.pl. W jednym miejscu skupia merytoryczne, bezpłatne eksperckie treści podzielone na ścieżki tematyczne, których liczba będzie zwiększana wraz z rozwojem Akademii. W pierwszym etapie uruchomione będą cztery ścieżki: prawo, zarządzanie, BizTech oraz e-commerce.

– Wirtualna Polska nieustanne się rozwija. Dzisiaj to nie tylko największy i nagradzany portal w Polsce, ale także miejsce do tworzenia przestrzeni dla specjalistycznych serwisów – mówi Piotr Mieśnik, redaktor naczelny WP, członek zespołu zarządzającego WP Media.

Akademia Biznesu będzie gospodarzem: webinarów, zamkniętych spotkań i konferencji dla wszystkich, którym bliskie są tematy związane z zarządzaniem biznesem, zespołem, rekrutacją, prawem, rozwojem osobistym, czy technologiami.

– Akademia ma nie tylko wzmacniać marki osobiste ekspertów oraz upowszechniać wiedzę, którą mają do przekazania. Ma również wzmacniać markę money.pl jako serwisu biznesowego. A ten poza tym, że jest największy i najbardziej opiniotwórczy, jest też coraz bardziej specjalistyczny. Akademia docelowo będzie miejscem bezpośrednich spotkań osób zainteresowanych ważnymi tematami. Dziękuję wszystkim, którzy pracowali przy projekcie i w niego uwierzyli – w tym partnerom merytorycznym – mówi Piotr Pilewski, pomysłodawca Akademii Biznesu, szef serwisu money.pl.

Treści w ramach Akademii Biznesu money.pl przygotowywane będą przez redakcję serwisu, ale także we współpracy z partnerami merytorycznymi. Są wśród nich zarówno uczelnie, instytucje publiczne, jak i największe organizacje biznesowe, w tym m.in. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Akademia im. Leona Koźmińskiego, Digital University, PwC, CRIDO, BGK, ZUS, Asseco oraz Business Centre Club.

– Akademia będzie źródłem wiedzy i inspiracji dla przedsiębiorców, managerów czy specjalistów, którzy chcą się rozwijać w biznesie. Będziemy się nią dzielić, wykorzystując do tego także m.in. nowe formaty wideo, czy dedykowane kanały komunikacji. Będzie to wiedza kierowana zarówno dla tych prowadzących biznes samodzielnie, osób z małych firm, ale i dużych korporacji – dodaje Michał Wąsowski, współtwórca Akademii Biznesu, z-ca szefa serwisu money.pl.

W dniu startu w Akademii Biznesu money.pl przeczytać można artykuły m.in. o zmianach w prawie dla przedsiębiorców, o generacji Z na rynku pracy, porady dla startupowców, czy wywiad z Aleksandrą Przegalińską, ekspertką od sztucznej inteligencji, o zastosowaniach słynnego bota ChatGPT.

Każdego dnia money.pl dociera do niemal 1,5 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.

Więcej >>

 


 

Polecamy

 

Katarzyna Lorenc

Czterodniowy tydzień pracy w Polsce? „Managerowie łapią się za głowę”

Coraz częściej słyszymy głosy, że czterodniowy tydzień pracy jest dobrym pomysłem. Pracownicy entuzjastycznie podchodzą do tematu. Eksperyment taki realizowany jest, czasami z sukcesem, w niektórych firmach lub krajach. Przedsiębiorcy, widząc „entuzjazm” do pracy niektórych pracowników, sarkastycznie proponują trzydniowy tydzień pracy lub dwudniowy. Bo kto z nas nie chciałaby otrzymywać swojego obecnego wynagrodzenia za etat z mniejszą liczbą godzin?

Czytaj >>

 

Monika Błońska

Pieniądz wciąż jest mężczyzną. Gdzie w Polsce równość płac jest faktem, a nie marzeniem?

Mogłoby się wydawać, że żyjemy w czasach stabilności i powszechnego zrozumienia potrzeb kobiet. Wprawdzie otoczenie jest dużo bardziej sprzyjające niż 100 czy 50 lat temu, ale nie sposób przyznać, że osiągnęliśmy etap, z którego moglibyśmy być w pełni usatysfakcjonowani. Potencjał drzemiący w kobietach jest mocno niewykorzystywany. A pieniądz wciąż jest mężczyzną nie tylko w rozumieniu gramatycznym.

Czytaj >>

 

Jarosław Bartniczuk

Cyberbezpieczeństwo przedsiębiorstw to opłacalna inwestycja. Dziś każdy może zaatakować firmę

W zmieniającym się świecie gdzie technologie cyfrowe, informatyczne istnieją w każdej dziedzinie życia i biznesu ochrona przedsiębiorstw i ich zasobów wymaga szczególnej uwagi. Zagrożeń i wektorów ataków cybernetycznych jest wiele. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z wagi problemu choćby w kontekście przetwarzania informacji i danych osobowych, do których ochrony przedsiębiorstwa zobowiązane są prawnie, a grzech zaniechania czy niedołożenia należytej staranności grozi sankcjami.

Czytaj >>

 

Michał Borowski

To najtrudniejsze równanie w biznesie. E=S=G, czyli jak sprostać zrównoważonemu rozwojowi?

Przedsiębiorstwo nie powinno troszczyć się tylko i wyłącznie o swój interes ekonomiczny. Biznes powinien przynosić szeroko pojęte korzyści wszystkim interesariuszom, społecznościom lokalnym i środowisku. To również cała płaszczyzna obowiązków sprawozdawczych w tym zakresie, które już wkrótce obejmą znaczną część przedsiębiorstw wraz z ewolucją rynku kapitałowego.

Czytaj >>

 

Józef Wancer

Przywództwo to nie jest etat ani pozycja, ale służenie ludziom

Temat przywództwa to niekończący się serial. Jest częścią naszego codziennego życia, nawet wtedy, kiedy działamy całkowicie podświadomie lub kiedy jesteśmy pod stałym wpływem zachowań innych osób. Nie ma życia bez przywódców, liderów. Czasami nie zdajemy sobie nawet sprawy, że to właśnie my znaleźliśmy się w tej roli – pisze Józef Wancer, jeden z najbardziej cenionych polskich bankowców, w artykule dla Akademii Biznesu.

Czytaj >>

 

Bożena Lublińska-Kasprzak

Polska zaspała. Nasza cyfryzacja w ogonie Europy

Od wielu lat na świecie najważniejsze trendy rozwojowe wytycza gospodarka cyfrowa. Przyszłość gospodarcza Polski, miejsca pracy, poziom płac, dobrobyt, bezpieczeństwo narodowe, koszty utrzymania, produktywność, zdolność do konkurowania na całym świecie zależą w dużej mierze od technologii cyfrowych. To nieunikniona dzisiaj konieczność.

Czytaj >>

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL