BCC Inspiracje: Ludzie ufają ludziom… czyli o roli marki osobistej we współczesnym biznesie

12.05.2022

Za nami kolejne spotkanie w ramach organizowanego przez Lożę Warszawską Business Centre Club cyklu BCC Inspiracje i pasjonująca debata z fantastycznymi gośćmi – Małgorzatą Ohme i Maciejem Pankiem, którą poprowadził Bartłomiej Machnik.

Tym razem w ramach BCC Inspiracji szukaliśmy odpowiedzi na pytania:

  • jaki element powoduje, że dziś mówimy o marce osobistej, w kontekście wsparcia biznesu?
  • czy każdy powinien budować swoją markę osobistą, która nie będzie odbierana jako osobisty wymysł menadżera?
  • dlaczego każdy manager powinien zainwestować pieniądze oraz personel w budowanie wizerunku?
  • czy stwierdzenie, że „biznes lubi ciszę”, jest nadal prawdziwe?
  • czym jest triada wizerunkowa i dlaczego na początku procesu budowania wizerunku najważniejsze stają się: świadomość, mentalność oraz emocje?

Po ożywionej dyskusji zgodziliśmy się, że AUTENTYCZNOŚĆ – to klucz do sukcesu w budowaniu marki osobistej.

Serdecznie dziękujemy naszym gościom za udział, wymianę doświadczeń i garść pożytecznych wskazówek jak budować swoją markę w świecie. Dziękujemy również uczestnikom i zapraszamy na kolejne spotkania z cyklu BCC Inspiracje.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL