Dystrybutorzy na Mauritiusie

12.02.2016
fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Dystrybutorzy Hochland Polska, którym udało się zrealizować wynik zakupowy w ramach programu „Poznaj smak raju”, odwiedzili Mauritius.

W wyprawie wzięło udział 40 osób, przedstawicieli kadry zarządzającej dystrybutorów Hochland Polska. Zasady programu „Poznaj smak raju” zostały ogłoszone w czerwcu ubiegłego roku podczas konferencji sprzedaży Hochland Polska „Przyspiesz z nami”.

Wówczas w  ramach konferencji premierę miał nowy koncept serów topionych Hochland oraz program wsparcia sprzedaży. Działania objęły 5000 sklepów i trwały do grudnia. W tym czasie sery topione Hochland były wspierane marketingowo, głównie za pomocą reklam telewizyjnych, kinowych oraz na nośnikach outdoorowych, aktywności realizowane były także w Internecie, na największych portalach i przy pomocy szeroko zakrojonych działań PR. Kampania dotarła do 8 milionów osób z grupy docelowej.  Dział Sales Support Hochland Polska przygotował  różnorodne materiały POS (cenówki, listwy z przepisami, podstawki). Równolegle zaplanowano osobne działania skierowane do dystrybutorów, sklepów oraz konsumentów. Każdy Dystrybutor Hochland Polska otrzymał zaproszenie do udziału w programie „Poznaj smak raju” i indywidualny cel sprzedażowy, a nagrodą za jego zrealizowanie była wyprawa na Mauritius.

W ramach wyprawy uczestnicy poznali uroki Mauritiusa. To wyspa, która obfituje w piękne krajobrazy, rajskie błękitne laguny i piaszczyste plaże. To także fantastyczna kuchnia, uważana za jedną z najlepszych w rejonie Oceanu Indyjskiego oraz niezwykłe bogactwo fauny i flory. Na wyspie spotkać można olbrzymie żółwie oraz około 700 endemicznych gatunków roślin. Kultura Mauritiusa emanuje niezwykłym bogactwem i jest barwnym tyglem, w którym mieszają się wpływy wielu grup etnicznych i religii. Obok siebie żyją Hindusi, Kreole, Afrykanie, Malgasze oraz potomkowie francuskich i angielskich kolonistów. Grupy koegzystują w niezwykłej symbiozie, a pełna harmonii jakość jaką tworzą, sprawia, że Mauritius uchodzi za jedno z najbardziej interesujących kulturowo miejsc na świecie.

Wizyta na Mauritiusie była doskonałym sposobem na pozyskanie pozytywnej energii po intensywnej współpracy w ramach programu „Poznaj smak raju”. Dystrybutorzy Hochland  Polska wrócili zadowoleni i z niecierpliwością czekają na kolejną odsłonę programu motywacyjnego.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL