Gorąca kampania

22.02.2016

Trwa kampania nowych plastrów sera Hochland „Na gorąco!″. Działania promocyjne 360’ komunikują wyjątkową nowość na rynku zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i digitalu.

Kampania serów HOCHLAND „Na gorąco!″ obejmuje spoty w telewizji, kinie (kampania  reklamowa i akcje promocyjne z degustacjami w dwóch największych sieciach kinowych Multikino i Cinema City, zapewniające dotarcie do ponad 3,5 miliona widzów). Marka obecna jest także w prasie lifestyle i TOP tytułach prasy fachowej. Prowadzone są również ogólnopolskie działania outdoorowe na billboardach i wiatach przystankowych – w sumie na 750 nośnikach.

Hochland „Na gorąco!″ silnie zaznacza swoją obecność w digitalu (strona www, reklama display i social media). Nowość w portfolio marki Hochland wspierają także kreatywne działania PR. Wśród niestandardowych działań promocyjnych, wyróżnić należy smakowite degustacje produktów (ponad 8 000 godzin degustacji w hiper i supermarketach) oraz przyciągające uwagę materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży.

Pojawienie się na rynku nowości HOCHLAND „Na gorąco!″ to doskonała wiadomość dla miłośników serów i pomysłowych nowinek kulinarnych. To ser idealny do zapiekania, który rozpływa się w ustach i zachwyca oryginalnymi smakami. Plasterki mają mnóstwo pysznych, świetnie skomponowanych dodatków. Obecnie na rynku dostępne są trzy warianty – ser z szynką i pieczarkami, ser z pomidorami i ziołami oraz ser z salami i chili. Połączenia smaków przypadną do gustu zarówno amatorom śródziemnomorskich klimatów, pikantnych, wyrazistych akcentów, jak i tradycyjnych, polskich przysmaków.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL