
Do piątej edycji organizowanego pod patronatem BCC konkursu PR Wings zgłoszono w tym roku rekordowe 211 projektów – poinformowało Stowarzyszenie Agencji Public Relations. To najlepszy wynik w historii wydarzenia, który pokazuje dynamiczny rozwój konkursu i rosnące zainteresowanie rynku inicjatywą promującą najlepsze polskie kampanie PR. Najwięcej zgłoszeń napłynęło w kategoriach Kampania edukacyjna, ESG i CSR oraz Angażujący event. W jury konkursu zasiada Ewelina Rozpara, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji BCC.
– Z przyjemnością dołączam do grona jurorów tegorocznej edycji PR Wings – inicjatywy, która realnie podnosi standardy w naszej branży. W konkursie szczególnie doceniam nie tylko efekt końcowy kampanii, ale też odwagę w myśleniu strategicznym, spójność wartości i umiejętność odpowiedzialnego wpływu na otoczenie. PR Wings to nie tylko wyróżnienie dla twórców skutecznych kampanii, ale przede wszystkim platforma wymiany dobrych praktyk i inspiracji dla całego rynku komunikacji. Z niecierpliwością czekam na zgłoszenia, które pokażą, jak dziś wygląda najlepszy, nowoczesny PR w Polsce – mówi Ewelina Rozpara.
– Rekordowe 211 zgłoszeń pokazuje, że PR Wings to konkurs, w którym warto zaistnieć. Nagroda pozwala agencjom i firmom wyróżnić się na tle innych i budować pozycję liderów
w swojej dziedzinie. To także forma docenienia codziennej pracy ludzi stojących za kampaniami public relations – podkreśla Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.
– Największą popularnością cieszyły się kategorie Kampania edukacyjna, ESG i CSR oraz Angażujący event – tam dzieje się dziś najwięcej i te projekty firmy chcą pokazywać. Zgłoszenia nadesłały zarówno agencje PR, międzynarodowe korporacje, banki i znane lokalne firmy, fundacje, stowarzyszenia, jak i instytucje publiczne oraz uczelnie. To pokazuje, że jakościowa
i efektywna komunikacja jest dziś potrzebna właściwie wszędzie – mówi Jakub Zajdel, wiceprezes zarządu SAPR, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings.
A już w piątek ruszy głosowanie jury liczącego 95 ekspertów i ekspertek ze świata mediów, biznesu, organizacji branżowych oraz środowiska akademickiego, a także jury Nagrody Specjalnej SAPR przyznawanej przez przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations.
Finalistów, czyli autorów najlepszych polskich kampanii PR, poznamy pod koniec października, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 17 listopada w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie.
Przypominamy też, że na stronie internetowej SAPR dostępna jest prezentacja kampanii nagrodzonych w ubiegłorocznej 4. edycji konkursu >>
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 41 agencji, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze polskie kampanie public relations. Więcej informacji: www.sapr.com.pl
Kontakt: Emilia Klima, Dyrektorka Biura SAPR, +48 737 909 801, emilia.klima@sapr.com.pl