Kampania społeczno-edukacyjna “Cash Lajf Balans”

02.03.2020

Polska Wschodnia jest siedzibą wielu znanych polskich marek, a jednocześnie notuje najniższy wskaźnik przedsiębiorczości wśród młodzieży. O własnym biznesie myśli zaledwie 12,5% uczniów szkół ponadpodstawowych, a aż 30% ogółu na potrafi ocenić, czy kiedykolwiek byłoby w stanie podjąć się założenia własnej firmy.

Wychodząc naprzeciw potrzebie wzmacniania postaw przedsiębiorczych w Polsce Wschodniej, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej przygotowało kampanię społeczno-edukacyjna “Cash Lajf Balans”. Projekt finansowany jest ze środków Funduszy Europejskich – Programu Polska Wschodnia.

Kampania jest skierowana do młodzieży w wieku 15-19 lat z 5 województw.

Działania odbędą się w okresie marzec-kwiecień 2020 r.

Więcej informacji przekazujemy w załączeniu. 

 

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL