Już dziś (piątek, 30 września br.) w każdym egzemplarzu dziennika “Rzeczpospolita”, a także na www.poradnikbiznesu.info znajdziemy specjalne wydanie kampanii „Regiony dla biznesu”. Kampanię wsparło także BCC.
Który model działania jest prawidłowy: biznes napędzający rozwój regionalny czy rozwój napędzający biznes? A może oba? Jeżeli interesuje Cię tematyka rozwoju przedsiębiorczości, podniesienia konkurencyjności na rynku czy nowych inwestycji, koniecznie zapoznaj się z artykułami naszych ekspertów w kampanii „Regiony dla biznesu”. Specjalne wydanie znajdziesz już dziś (piątek, 30 września br.) w każdym egzemplarzu dziennika “Rzeczpospolita”, a także – oraz o wiele więcej – na www.poradnikbiznesu.info.
Celem kampanii „Regiony dla biznesu” jest analiza poziomu i dynamiki rozwoju otoczenia biznesu w ostatnich latach w ujęciu regionalnym oraz charakterystyka zależności między poziomem rozwoju otoczenia biznesu i poziomem rozwoju społeczno-gospodarczego regionów. Kampania przedstawi między innymi odpowiedzi na takie pytania jak:
• Które regiony Polski charakteryzują się najlepiej rozwiniętym otoczeniem biznesu?
• Jak szybko i w jakim kierunku rozwijają się usługi otoczenia biznesu?
• Jak kształtuje się zależność między poziomem rozwoju otoczenia biznesu a poziomem rozwoju regionalnego?
Kampanię wsparło wielu znakomitych ekspertów na czele z prof. Dariuszem Rosatim oraz prof. Elżbietą Mączyńską. Znajdziecie także artykuły: Ministerstwa Rozwoju, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Polskiej Akademii Nauk, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Business Center Club i wielu, wielu innych.
Zapraszamy do kiosków, na www.poradnikbiznesu.info oraz na największe targi biznesowe w Polsce „Biznes Expo”, gdzie dystrybuowane będzie prasowe wydanie kampanii.
Zapraszamy też do lektury artykułu eksperta BCC ds. rynku pracy i rozwoju przedsiębiorstw.