Podsumowanie EKG w Katowicach

30.05.2022

Organizatorzy XIV Europejskiego Kongresu Gospodarczego, którego partnerem był Business Centre Club opublikowali badania przeprowadzone wśród słuchaczy i panelistów.

Odsetek stacjonarnych słuchaczy zadowolonych z uczestnictwa w wydarzeniu wyniósł 87 proc i osiągnął najwyższą wartość w historii realizowanych pomiarów.  Zadowolenie z uczestnictwa w katowickim spotkaniu, wyraziło 86 proc. słuchaczy i 92 proc. panelistów. Aż 91 proc. uczestników i 89 proc. prelegentów zadeklarowało swój udział w kolejnej edycji wydarzenia w 2023 roku.

Najwyżej oceniany aspekt merytoryczny Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach to interesująca tematyka wystąpień, sesji i paneli dyskusyjnych (ocena 8,3 w 10-stopniowej skali wśród uczestników stacjonarnych; 8,5 wśród uczestników online), profesjonalna moderacja (8,0 stacjonarni; 8,3 online) oraz interesujące opinie przedstawione przez zaproszonych ekspertów (8,0 stacjonarni; 8,1 online). Spośród efektów uczestnictwa w Kongresie, słuchacze najwyżej oceniają możliwość zdobycia wiedzy na temat zjawisk i nowych trendów gospodarczych (8,2 stacjonarni; 8,3 online).

Czynniki w największym stopniu wpływające na zadowolenie z uczestnictwa w XIV Europejskim Kongresie Gospodarczym (zarówno wśród słuchaczy stacjonarnych, jak i biorących udział w Kongresie online) to interesujące opinie prelegentów, profesjonalna moderacja wystąpień, ich ciekawa tematyka, a także możliwość zapoznania się z nowymi trendami.

XIV Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach za pośrednictwem telewizji, prasy, radia i portali internetowych relacjonowało około 500. dziennikarzy reprezentujących ponad 120 redakcji. W 2022 r. w polskich mediach powstało blisko 50 tys. publikacji dotyczących lub wzmiankujących wydarzenie. Ekwiwalent reklamowy, czyli szacunkowa kwota, jaką należałoby przeznaczyć na reklamy o tej samej powierzchni i czasie antenowym, wyniosła ponad 51 mln zł.

Wydarzenia komentowano także w mediach społecznościowych – przez trzy wrześniowe dni odnotowano blisko 11 tys. wzmianek na Twitterze, Facebooku, Linkedinie, blogach i mikroblogach, o łącznym zasięgu ponad 88 mln unikalnych użytkowników.

Przez trzy kongresowe dni (25-27.04.2022 r.), w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach obecnych było 15 tys. uczestników, w tym 9 tys. stacjonarnych i 6 tys. online, ponad 550 przedstawicieli mediów, 150 sesji z udziałem 1000 panelistów – to liczby, którymi zapisała się w historii tegoroczna edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Business Centre Club już został zaproszony do udziału w przyszłorocznej edycji Kongresu.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL