Minęły dwa tygodnie, odkąd z największą przyjemnością oddaliśmy w Państwa ręce Portal BCCDirect – innowacyjne narzędzie wyznaczające kolejny wymiar życia klubowego i stanowiące zupełnie nową przestrzeń komunikacji między członkami naszej społeczności.

Wierzymy, że Portal – który już budzi niemałe zainteresowanie i zbiera pierwsze pozytywne recenzje (a także liczne uwagi i spostrzeżenia, które skrupulatnie gromadzimy i będziemy uwzględniać w trosce o stały rozwój platformy) stanie się dla wszystkich Państwa ważnym punktem odniesienia zarówno jeśli chodzi o poszerzanie wiedzy, zdobywanie cennych informacji, nawiązywanie strategicznych kontaktów biznesowych, jak i bardziej efektywne korzystanie z rad i doświadczeń klubowych koleżanek i kolegów.
To nowoczesne, cyfrowe narzędzie, stworzone z myślą o aktywizacji współpracy, dzieleniu się wiedzą oraz wzmacnianiu klubowości, jest wyrazem naszej stałej troski o nieustanny rozwój Pakietu Usług Business Centre Club w taki sposób, aby jak najlepiej odpowiadał on na zmieniające się potrzeby naszych firm członkowskich oraz wyzwania, z jakimi mierzy się dziś środowisko biznesowe.
Jak większość z Państwa już doskonale wie, BCCDirect to platforma, która łączy w sobie cztery kluczowe funkcje:

Katalog Członków – umożliwia łatwe odnalezienie i bezpośredni kontakt z firmami zrzeszonymi w BCC,
Strefa Ofert i Współpracy – miejsce, gdzie mogą Państwo publikować swoje oferty i propozycje biznesowe oraz zaproszenia do wspólnych działań i projektów,
Baza Wiedzy i Informacji – bieżący dostęp do naszych Komisji, ekspertów raportów, stanowisk i analiz,
Rekomendacje Pozabiznesowe – miejsce, gdzie mogą Państwo zamieszczać swoje propozycje i rekomendacje ze sfery pozabiznesowej.
Dodatkowo, dzięki temu nowoczesnemu narzędziu, usprawniamy dostęp do Porad eksperckich – stałych konsultacji telefonicznych/video, prowadzonych przez ekspertów z firm członkowskich BCC, dotyczących najważniejszych obszarów zarządzania i prowadzenia firmy. Jeszcze we wrześniu oddamy do Państwa dyspozycji wirtualny kalendarz rezerwacji konsultacji z wybranymi ekspertami i tym samym uruchomimy pilotażową fazę nowej odsłony Porad eksperckich, które – jak głęboko wierzymy – staną się dla Państwa zarówno nieocenionym wsparciem w codziennej działalności, jak i pierwszą pomocą w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń, z którymi nierzadko przychodzi nam się mierzyć.
Zachęcamy serdecznie do aktywnego korzystania z zasobów naszego Portalu i zgłaszania nam wszelkich uwag dotyczących jego funkcjonalności i działania. Najbliższe tygodnie upłyną nam na pracy nad rozwojem i ulepszaniem platformy, wprowadzaniu zmian i aktualizacji – zatem każdy Państwa głos w tej sprawie, kierowany do administratora Portalu: joanna.rybinska@bcc.pl, ma dla nas ogromne znaczenie.