PR Wings

29.05.2025

 

Rozpoczął się nabór zgłoszeń do 5. edycji PR Wings, organizowanego pod patronatem Business Centre Club ogólnopolskiego konkursu wyróżniającego najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations. Do udziału w konkursie zaproszeni są wszyscy realizatorzy projektów PR – od agencji przez organizacje pozarządowe po firmy i instytucje publiczne. Kampanie można zgłaszać w trzech terminach od 29 maja do 7 września. W jury konkursu zasiada Ewelina Rozpara, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji BCC.

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) startuje z 5. edycją konkursu PR Wings,  ogólnopolską inicjatywą promującą najwyższe standardy komunikacji. Konkurs skierowany jest do wszystkich podmiotów – agencji PR, firm prywatnych, uczelni, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, które zrealizowały projekty PR-owe w okresie od 1 stycznia 2024 do 30 czerwca 2025 roku.

Z przyjemnością dołączam do grona jurorów tegorocznej edycji PR Wings – inicjatywy, która realnie podnosi standardy w naszej branży. W konkursie szczególnie doceniam nie tylko efekt końcowy kampanii, ale też odwagę w myśleniu strategicznym, spójność wartości i umiejętność odpowiedzialnego wpływu na otoczenie. PR Wings to nie tylko wyróżnienie dla twórców skutecznych kampanii, ale przede wszystkim platforma wymiany dobrych praktyk i inspiracji dla całego rynku komunikacji. Z niecierpliwością czekam na zgłoszenia, które pokażą, jak dziś wygląda najlepszy, nowoczesny PR w Polsce – mówi Ewelina Rozpara.

Kampanie można zgłaszać łącznie w 29 kategoriach, w tym w 18 kategoriach głównych: Angażujący event, Custom Publishing, Employer Branding, ESG i CSR, Kampania edukacyjna, Kampania pro bono, Komunikacja B2B, Komunikacja kryzysowa, Komunikacja wewnętrzna, Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI, Media Relations, Media społecznościowe i influencer marketing, Mistrzowska skuteczność, Ochrona przed dezinformacją, PR korporacyjny, PR produktowy, PR terytorialny, Public Affairs i lobbing oraz 11 kategoriach sektorowych: Branża FMCG, Branża motoryzacyjna, Finanse i ubezpieczenia, Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura, PR instytucji publicznych, Przemysł, chemia, energetyka, Rolnictwo, Rynek zdrowia, Sport, turystyka, hotelarstwo, Technologia i innowacje, Transport, spedycja, logistyka.

Każdy zgłoszony projekt ma szansę nie tylko na statuetkę w swojej kategorii, ale także na zdobycie Nagrody Specjalnej SAPR, przyznawanej przez przedstawicieli agencji członkowskich Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

PR Wings to coś więcej niż konkurs – to coroczne święto osób realizujących najlepsze polskie kampanie public relations. Cieszy nas, że z roku na rok rośnie jego znaczenie jako forum wymiany idei, pomysłów i dobrych praktyk. To tu pokazujemy nie tylko efekty, ale też ludzi, koncepcje i wartości, które stoją za projektami – często służącymi nie tylko markom, ale też społecznościom. Dla środowiska PR to docenienie najlepszych profesjonalistów, a dla całego rynku – źródło inspiracji – podkreśla Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.


Terminy zgłoszeń: I termin: 29 maja – 30 czerwca, II termin: 1 lipca – 17 sierpnia, III termin – last minute: 18 sierpnia – 7 września. Finalistów konkursu poznamy w październiku, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w listopadzie br. w Warszawie.

Kontakt: Emilia Klima, Dyrektorka Biura SAPR, +48 737 909 801, emilia.klima@sapr.com.pl 

Szczegóły, regulamin i formularz zgłoszeniowy >>


 Webinar dla uczestników konkursu

Zapraszamy na specjalny webinar wszystkie osoby, które chcą zgłosić swoje kampanie do konkursu PR Wings. To otwarte szkolenie online odbędzie się w środę 4 czerwca o godz. 15 i będzie poświęcone tegorocznej edycji oraz wskazówkom, jak zgłosić kampanię, która ma szansę wygrać.

Link do spotkania na platformie MS Teams >>


Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 40 agencji, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce.

www.sapr.com.pl

 

 

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL