Rola wizerunku firmy





08.12.2011

Seminarium i ogłoszenie wyników kolejnej edycji konkursu Firma Dobrze Widziana odbyło się w siedzibie Loży Białostockiej.

Kapituła konkursu w składzie: Maciej Żywno, wojewoda podlaski, prof. Jacek Nikliński, rektor Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, prof. Jerzy Kopania, rektor Wyższej Szkoły Administracji Publicznej, Piotr Wąsikowski, redaktor naczelny Kuriera Porannego oraz Krzysztof Żukowski kanclerz Loży Białostockiej, wyróżniła następujące firmy: Malow, Unibep, Probant, Adampol oraz Bank Spółdzielczy z Brańska.

Po części seminaryjnej odbyła się dyskusja z udziałem laureatów. Najważniejszy jej wniosek brzmi: Wizerunek firmy odgrywa coraz większą rolę. Coraz liczniejsze grono przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że ma on wartość rynkową. Podkreślano tu zasługi BCC jako organizacji, która wyróżnia firmy nie tylko za wyniki finansowe, ale również za działania około biznesowe, np. z obszaru CSR.

Seminarium na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, fot. archiwum

Seminarium na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, fot. archiwum

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL