Startuje gorące wsparcie

11.01.2016

mat. prasowe

W styczniu startuje gorące wsparcie nowych plastrów sera Hochland „Na gorąco!”. Zaplanowano intensywne działania reklamowe m.in. w telewizji, kinie, prasie, TOP tytułach prasy fachowej, billboardach i wiatach przystankowych, Internecie oraz mediach społecznościowych, szeroko zakrojone działania PR, a także degustacje produktów oraz przyciągające uwagę materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży.

W telewizji reklama będzie emitowana już od 11 stycznia w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin najwyższej oglądalności i dotrze do 8 milionów osób z grupy docelowej. W kinach zaplanowano kampanię  reklamową i akcje promocyjne z degustacjami w dwóch największych sieciach kinowych Multikino i Cinema City i dotarcie do ponad 3,5 miliona widzów. Reklamy na billboardach i wiatach przystankowych  to 750 nośników w największych miastach Polski. Kampania w Internecie to obecność na najpopularniejszych portalach, serwisach VoD i stronach mobilnych oraz dedykowana strona www. Działania w punktach sprzedaży obejmą  ponad 8 000 godzin degustacji w hiper- i supermarketach, gazetki handlowe, promocje i przyciągające uwagę materiały POS.

Z kolei aktywności PR zaplanowano  w najbardziej znanych i cenionych magazynach kobiecych i kulinarnych, portalach internetowych oraz prasie branżowej.

Hochland „Na gorąco!” to oferta dla konsumentów ceniących wysoką jakość i doskonały smak, poszukujących pomysłów na smaczne i wygodne w przygotowaniu ciepłe posiłki.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL