16 września 2025 r. w salach Hotelu ASPEN Prime Ski & Bike Resort w Głuchołazach (członek Loży Opolskiej BCC) odbył się kolejny całodniowy warsztat dla Top Managerów z Loży Opolskiej BCC przygotowany przez firmę należącą do BCC – ILLUSTRO SZKOLENIA I DORADZTWO, a zatytułowany:
CUSTOMER SERVICE – W DRODZE DO TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W ŚWIECIE PRODUKCJI.
Szkolenie skierowane było w pierwszej kolejności do dyrektorów produkcji, którzy chcieli poszerzyć swoją wiedzę na temat tego, jak doskonała obsługa klienta staje się kluczem do budowania silnej pozycji rynkowej. Uczestnicy poznali praktyczne strategie łączenia efektywności produkcji z oczekiwaniami klienta, dowiedzieli się, jak tworzyć kulturę obsługi wewnętrznej i zewnętrznej, oraz jak przekładać jakość i terminowość na lojalność odbiorców.
Podczas wtorkowego warsztatu dzieliliśmy się wiedzą na temat badania satysfakcji klienta (ankieta i co dalej ?), analizy „ głosu klienta” (działania korygujące na bazie uwag klientów), proaktywności dla klienta (plan działań „CI” dla podniesienia poziomu obsługi klienta i rozwoju organizacji), współpracy z klientem dla lepszego pełnego zrozumienia wymagań w procesie przeglądu oferty- jak podnieść wskaźnik skuteczności ofertowej, działań inwestycyjnych CAPEX i OPEX oraz metod zaangażowania klienta w rozwój własny firmy dla podniesienia poziomu konkurencyjności.
Warsztaty prowadzili:
Marek Borner – trener ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo, menadżer i praktyk zarządzania produkcji. Absolwent Wydziału Mechanicznego – Technologicznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Posiada ponad 30 lat doświadczenia w zarządzaniu produkcją i zespołem inżynierów. Posiada doświadczenie we wdrażaniu optymalizacji produkcyjnych związanych z Lean Management (SMED, 5S, Kaizen). W swojej karierze zawodowej pełnił funkcje dyrektora produkcji i managera produkcji, jak również członka zarządu.
Grzegorz Rippel właściciel ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo, trener biznesu- konsultant, doradca zawodowy, wykładowca akademicki. Od ponad 20 lat związany z branżą szkoleniowo-doradczą. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru kompetencji menedżerskich, zarządzania i budowania efektywnych zespołów oraz rozwoju zasobów ludzkich w firmach. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W przeciągu 20 lat zrealizował ponad 30 tys. godzin szkoleniowych.