Grzegorz Miłkowski o globalnej awarii Facebooka

06.10.2021

Facebook, Messenger, WhatsApp i Instagram – poniedziałkowa awaria serwisów społecznościowych nie ma precedensu w historii XXI wieku. O skutkach sześciogodzinnej globalnej przerwie w dostępie do aplikacji Marka Zuckerberga, które odczuli małopolscy przedsiębiorcy, mówił Grzegorz Miłkowski, członek honorowy BCC, szef agencji Content House.

– Teraz wszyscy przekonali się boleśnie, że takie uzależnienie od jednego, zewnętrznego medium społecznościowego, nawet tak gigantycznego i – jak się zdawało – niezawodnego jak amerykański potentat, jest dużym błędem. My przed takim uzależnieniem ostrzegamy od ponad 10 lat, przekonując przedsiębiorców do budowania na odrębnych serwerach własnych (wykupionych w niezależnej firmie hostingowej, gdzie mamy pełną własność gromadzonych tam danych) niezależnych serwisów i kanałów komunikacji oraz traktowania FB, Instagrama, YouTube itp. jako satelitów pomagających generować ruch, sprzedaż oraz kształtujących wizerunek i świadomość marki – komentował Grzegorz Miłkowski, ekspert ds. digital marketingu.

Cały tekst autorstwa red. Zbigniewa Bartusia do przeczytania na stronie Dziennika Polskiego 

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL