Miłkowski Grzegorz

Grzegorz Miłkowski

ekspert BCC ds. digital marketingu

tel. 12 222 00 09, e-mail: grzegorz.milkowski@bcc.org.pl

 

Ekspert specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji w świecie cyfrowym, począwszy od content marketingu, public relations z wykorzystaniem nowych technologii, automatyzacji marketingu, a skończywszy na technologiach AR i VR oraz wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji w działaniach biznesowych.

Obszary specjalizacji eksperckiej: digital marketing, content marketing, social media, łączenie technologii i marketingu, automatyzacja marketingu, sztuczna inteligencja w biznesie, mobile marketing, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz inne formy komunikacji w świecie cyfrowym.

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl.  W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Jurajska, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), X-lander, PSB Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse, Generali.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL