BCC MIXER W UNIEJOWIE

02.04.2024

 

25 kwietnia w Uniejowie odbędzie się wyjątkowe, ogólnopolskie wydarzenie, w którym udział zapowiada ponad 200 przedsiębiorców – prezesów, członków kadry zarządzającej i właścicieli firm z całego kraju. To unikalna okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów i inspirujących rozmów!

Zobacz poprzednią edycję >>

 

 

13:00 Przyjazd gości, zakwaterowanie w hotelu, lunch w restauracji hotelowej

14:00 Networking Lab – przestrzeń do spotkań indywidualnych 1:1, rejestracja gości i powitalna kawa

15:00 Oficjalne rozpoczęcie BCC Mixer

15:15 Prelekcja pt. „Imperium na kocich łbach  – czyli wolniej i bardziej ludzko. 10 motorów zmian dla biznesu na następne dekady” – Zuzanna Skalska

16:00 Dyskusja panelowa pt. „Jak zbudować imperium? O relacjach w  biznesie.” Moderatorka: Ewa Rzodkiewicz – dyrektorka Loży Warszawskiej BCC. Paneliści: Marzena Maj – wiceprezeska Zarządu SMAY, Marcin Trybus – członek Zarządu King Cross Developments, Agnieszka Brzezińska – prezeska Zarządu Bona-Agra, Andrzej Pabich – prezes Zarządu Zoo Borysew, Andrzej Szymonek – prezes Zarządu Pakar Service.

16.45 Przerwa kawowa

17:00 Business Mixer – sesja stolikowa (3 rundy)

19:00 Networking Lab – przestrzeń do spotkań indywidualnych 1:1

20:00 Wieczorne Garden Party, Networking z muzyką (DJ)



 

26 kwietnia, w drugim dniu wydarzenia zapewniamy możliwość skorzystania z atrakcji turystycznych okolic Uniejowa:

→ wizyta na Termach Uniejów

→ zwiedzanie Zamku Arcybiskupów Gnieźnieńskich w Uniejowie

→ spacer po zoo Borysew

 

Link do rejestracji >>

 


Partner Strategiczny
Partnerzy

 

 

Zostań Partnerem BCC Mixera >>

Kontakt: Izabela Witaszek, dyrektor Loży Łódzkiej BCC , 607 700 914, izabela.witaszek@bcc.pl

 


Prelegenci

Zuzanna Skalska

Kariera Zuzanny rozpoczęła się w 1998 r. w Philips Design, gdzie przez wiele lat pracowała w zespole Strategicznego Designu, w którym była odpowiedzialna za analizę trendów w powstających w nim wizjonerskich projektach przyszłości. Następnie przez blisko 15 lat prowadziła pracownię Design Management & Trends w wiodącym studiu projektowym w Holandii. W 2014 r. założyła firmę 360Inspiration, z siedzibą w Eindhoven.

Operuje globalnie, krzyżuje wielopoziomowe inspiracje i wybija myślenie ze strefy komfortu. Wśród jej klientów jest wiele światowych gigantów i rynkowych liderów. Zuzanna specjalizuje się w up-front innowacjach i strategicznym myśleniu o przyszłości. W swoich badaniach i pracy skupia się na kilku kluczowych branżach tj: Sprzęt AGD , CE (elektonika konsumencka), wnętrza domowe/komercyjne, opieka zdrowotna, mobilność, FMCG/handel detaliczny, obszary miejskie czy usługi finansowe.

Zuzanna mocno angażuje się w promocję przemysłu kreatywnego i edukację. Pełniła funkcję w zarządzie, a teraz jest członkiem rady doradczej Dutch Design Week. Wykładała także na Uniwersytecie TU/e w Eindhoven oraz na nowojorskiej Parsons School of Design. Współpracuje z SWPS, gdzie współtworzyła School of Form i wykłada na różnych programach podyplomowych. Pisze artykuły i współpracuje z redakcjami wiodących czasopism i magazynów poświęconych designowi. Przez ostatnie 10 lat utrzymuje się na prestiżowej liście 50 najbardziej wpływowych kobiet w mieście Eindhoven oraz została wyróżniona na liście 10 obcokrajowców mających wpływ na rozwój gospodarczy miasta Eindhoven.

 

Marzena Maj

Marzena Maj od ponad dwóch dekad z zaangażowaniem rozwija globalną branżę wentylacji oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Jest pierwszą kobietą na stanowisku vice-CEO w sektorze HVAC i przedsiębiorczynią znaną ze zdolności do napędzania przełomowych innowacji.

Wspólnie z mężem Marzena Maj wprowadziła SMAY na rynki pozaeuropejskie. Obecnie firma działa w 34 krajach, pełniąc funkcję ambasadora polskiej myśli technologicznej, biznesowej odwagi oraz konsekwencji w dostarczaniu najwyższych standardów produkcyjnych.

Marzena Maj, jako charyzmatyczna liderka o bezpośrednim stylu przywództwa, często jest zapraszana w charakterze eksperta do debat oraz programów naukowych, realizowanych m.in. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą. Jest mentorką w programach rozwojowych studentów i aktywnie wspiera ideę równouprawnienia kobiet w przemyśle.

Jej wkład w rozwój branży oraz społeczność został doceniony m.in. tytułem Top Woman in Real Estate oraz International Woman of the Year 2023 przyznawanym przez organizację Woman in Fire Safety w Wielkiej Brytanii.

 

Marcin Trybus

Absolwent prawa na Uniwersytecie Warszawskim, od początku kariery zawodowej związany z grupą King Cross, od stanowiska prawnika do obecnie stanowiska członka zarządu we wszystkich spółkach z grupy działających na polskim rynku. Prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe. Główne inwestycje: centra handlowe King Cross Marcelin w Poznaniu (otwarcie 2005) oraz King Cross Leopolis we Lwowie (otwarcie 2010). Po wycofaniu się grupy z rynku centrów handlowych inicjator oraz realizator przekształcenia firmy w podmiot działający głównie na rynku hotelarskim, turystycznym oraz mieszkaniowym.

 

 

Agnieszka Maria Brzezińska

Absolwentka SGGW (mgr inż. Ogrodnictwa) oraz studiów Executive MBA i Advanced Management Program na ALK.

Przez wiele lat pracowała w Centralnym Ośrodku-Badawczo-Rozwojowym Ogrodnictwa w Warszawie, od 1990 r. pracuje na własny rachunek, w 1994 r. założyła firmę Bona–Agra Sp.  z  o. o i rozpoczęła współpracę z restauratorami. Rok później uruchomiła zakład przetwórczy o profilu produkcja produktów gotowych do spożycia sałat, surówek , sałatek, warzywnych toppingów do pizzy. W 2003 r. powstał nowy zakład o dużo większych możliwościach produkcyjnych.

Od przeszło trzech dekad współpracuje z sieciami restauracji, stacji benzynowych, kawiarniami.

Bona-Agra to firma rodzinna, nie tylko z uwagi na strukturę właścicielską, ale przede wszystkim dlatego, że ceni sobie bliską współpracę z klientami, dostawcami  oraz docenia wkład wieloletnich pracowników w rozwój firmy.

 

Andrzej Pabich

Od ponad 15 lat prowadzi i rozwija największy w Polsce prywatny ogród zoologiczny. Zoo Borysew koło Poddębic – to ponad 1000 zwierząt, ponad 100 gatunków z 6 kontynentów. Niemal cały zwierzęcy świat na 26 hektarach. To rodzinny biznes z wizją wielopokoleniowej działalności. Wizytówką Zoo Borysew są białe lwy i białe tygrysy, których narodziny zaowocowały artykułami na łamach takich tytułów, jak „The New York Times”, „The Washington Post” czy „The Guardian”.

Andrzej Pabich to biznesmen, człowiek z pasją, laureat wielu nagród przyznawanych przedsiębiorcom, m.in. Menedżera Roku Regionu Łódzkiego 2019,  tytułu najbardziej dynamicznie rozwijającej się firmy rodzinnej w woj. łódzkim – od magazynu „Forbes” czy państwowego odznaczenia „Za Zasługi dla Sportu i Turystyki”. W 2023 roku został uhonorowany Brązowym Krzyżem Zasługi Prezydenta RP.

 

Andrzej Szymonek

Praktyk zarządzania, sprzedaży i marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych.

Prezes Pakar Service, wiceprezes i współwłaściciel Międzynarodowej Grupy inwestycyjnej RETRES Group, skupiającej kilkanaście spółek w Polsce i za granicą (Niemcy, Austria).

Od 2003 r.  zajmował stanowiska kierownicze w firmach będących czołowymi graczami rynku B2B – Coca-Cola Beverages Polska, Eurocash S.A., Kompania Piwowarska S.A.

RETRES Group koncentruje swoje działania wokół szeroko pojętej obsługi nieruchomości komercyjnych, w tym utrzymania czystości w obiektach komercyjnych, obsługi technicznej, zapewnienia bezpieczeństwa, rozwiązań informatycznych i programistycznych, produkcji profesjonalnych środków czystości. Wiodące podmioty Grupy to Pakar Service, Rets- obługa techniczna, Pakar Service GmbH, Optima Solutions, PCSG- producent profesjonalnych środków czystości – FASTER.

 

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL